Gå til innhold

Trenger proffers vurdering!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt at MX kortene fra Geforce er noen "skikkelige fullblods", som fikser det meste av spill... :o

:lol:

Faktisk har mx440 og 460 flere fps i unreal tournament (antalus) enn radeon 9000!! :o Me spør du meg ville jeg gått for et radeon 9500np

Lenke til kommentar
Har hørt at MX kortene fra Geforce er noen "skikkelige fullblods", som fikser det meste av spill... :o

Faktisk har mx440 og 460 flere fps i unreal tournament (antalus) enn radeon 9000!! :o Me spør du meg ville jeg gått for et radeon 9500np

Det kan jeg forstå. Hvilke grafikk-innstillinger er det snakk om?

Lenke til kommentar

Det kan jeg forstå. Hvilke grafikk-innstillinger er det snakk om?

Vet ikke, se selv på www.tomshardware.com

Lenke til kommentar

Ville heller valgt Geforce 3 ti fremfor GF4 MX da... Geforce 4 MX er bare nok et av uttallige markedstriks. Geforce 4 ti er av en helt annen dimensjon enn MX.

Men har du penger så er 9700PRO et veldig godt kort. Geforce 4 titanium serien gir derimot mye for pengene, samme med Radeon i klassen under 9700PRO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...