AmazinglyConfused Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er også enig. Solo er tingen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nei! Fanta er tingen! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Det er da fanta som er tingen! Iallefall i 0,5 liter flasker. Det er ALT for mye kullsyre i en 0,5 liter flaske med solo! Jeg er skuffet Endret 26. januar 2009 av Alompi Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Meldte meg på Fjesboka-gruppen nå. Håper dette hjelper like mye som maset om en større Urge gjorde. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jaja, meldte meg inn jeg og. Håper at det gjør noen forskjell da. Det er jo tydelig at de bryr seg om slike ting nå som vi får Grandis uten paprika! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg vil ha Fanta Shokata igjen jeg. Den med hylleblomst som nevnt tidligere her. Den het Freaky Fläder i Sverige, men forsvant derfra og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 *sukk* Jeg er så lei av alle som tror at facebook er livet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Tror? Haha, jeg bare tuller. Men hva er det som er så dumt med det her? Det har jo vist seg tidligere at dette hjelper. Edit: Unødvendig quoting fjernet. Endret 26. januar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare for og bli med i gruppa, så er det faktisk den første gangen på 2 måneder jeg er der inne! Driter i om det hjelper eller ikke. Tok meg ikke mer enn 30 sek på fjesboka for og joine gruppen. Synes den Fanta-en vi allerede har er veldig god Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Bra at dere joiner! Husk å innvitere alle vennenen deres! @Lars: Jeg liker ikke facebook. Men jeg liker fanta. Nett-grupper er tydeligvis noe som funker, derfor joina jeg denne gruppa. Er nesten aldri på facebook ellers. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Drikker heller Solo istedet jeg! Fanta er litt besk på smak etter min mening. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Det er jo derfor denne gruppen er lagd Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 @Lars: Jeg liker ikke facebook. Men jeg liker fanta. Nett-grupper er tydeligvis noe som funker, derfor joina jeg denne gruppa. Er nesten aldri på facebook ellers. Er dette en konkurranse om å være minst på facebook? Jeg er der hver dag, and lovin' it Enig i at det kan være for mye kullsyre i solo, men solo smaker bedre enn fanta. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg vil ha Fanta Shokata igjen jeg. Den med hylleblomst som nevnt tidligere her. Den het Freaky Fläder i Sverige, men forsvant derfra og Signed. Ble med i Fjøser-gruppa. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hah! Visste det var noe muffins med Fanta-en i Norge. Den smaker nemlig aldeles fortreffelig i utlandet. Count me inn på fb. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Remember to spread the love! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Drikker heller Solo istedet jeg! Fanta er litt besk på smak etter min mening. Yes. Fanta smaker utvannet klementin-skall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vet ikke hvorfor, men jeg får alltid en såpesmak i kjeften når jeg fullfører en flaske Solo. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skjønte det var forskjell på fantaen her og i Sverige! Vel, har rundt 250 stk invitert (Orka ikke klikke mer) til gruppa. Håper at vi får forandring, og at den er merkbar Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 For meg er Fanta Mandarin den ultimate fanta Den originale fantaen smakte bedre på 90 tallet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå