Alompi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ''Vi har lenge blitt avspist med halvjuicet Fanta her til lands. Mens svenskene har kost seg med sin fantastiske 6%-Fanta, har vi i Norge kun fått 3%. Dette kan vi ikke leve med.'' Les bloggen som startet det hele: http://www.espeniversen.com/?p=1655 Som dere får informert over, er fanta-standardene i norge blitt lave. Ved å joine facebook gruppa ''kampen for en bedre fanta'', kan dere bli med på å ''make a change''. Hvis noen er enige i at det er urettferdig at svenskene får leske sin tørst med sin fantastiske 6% fanta, mens vi bare får utvannet 3%, join gruppa nå! Eller send klagemail til coca cola Kanskje vi får gjort noe med dette. Vi fikk urge tilbake på 1,5 flasker, vi burde også klare å skaffe oss anstendig fanta. Kampen for en bedre fanta: http://www.facebook.com/profile.php?id=662...7147&ref=ts Klagebrevadresse: [email protected] Make a change ! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 dette joiner jeg! fanta i Norge er crap... har ikke kjøpt på mange år... ikke siden jeg var i london og kjøpte noen bokser der og den smakte så ufattelig mye bedre... savner også smaken hylleblomst og sitron også... den var så oppfriskende.... Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Supert! Hadde helt glemt hylleblomst fantaen jeg. Den var jo dritgod! Kom igjen, join das group ppl Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Og etter dere har joinet facebook gruppen, husk å invitere alle dere kjenner! Spre budskapet videre! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 skal gjøres! kjenner mange som har mistet interessen for fanta Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er dette årsaken til at Fanta smaker piss i Norge? Tror Fanta har forspilt sine sjanser til å få meg inn under sine vinger igjen.. Har drukket det sporadisk de siste 10 år, bare for å konstatere at den ser bedre ut enn den smaker.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 da var 50folk + innvitert på facer'n hadde dette slått igjennom hadde det vert supert! urge på 1,5l flasker funka jo så da burde dette gå også Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Personlig så boikotter jeg Coca-Cola drikker på bakgrunn av at CC-produkter inneholder i gjennomsnitt 30 ganger så mye insektsmidler enn det grensene er i EU. http://www.inminds.co.uk/boycott-news-0422.html Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Synes fantaen er kjempegod her i Norge. Kan ikke fordra den svenske.. usj usj... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Personlig så boikotter jeg Coca-Cola drikker på bakgrunn av at CC-produkter inneholder i gjennomsnitt 30 ganger så mye insektsmidler enn det grensene er i EU. http://www.inminds.co.uk/boycott-news-0422.html detter er jo fordi det ikke er nok rent vann i india til å lage brus, derfor må CC bruke grunnvann, og derfor er det naturlig at noe siler igjennom bakken fra jordbruk Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har joina gruppen. Husker Fanta var favoritt brusen min før, men nå er den ikke fult så god. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Husk å innvitere vennene deres når dere har joinet gruppe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes fantaen i Hellas er fantastisk, men har alltid trodd at det er fordi jeg alltid er bakfull når jeg drikker den. Så det er altså noe mer i det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fanta mandarin er ikke helt der, men.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvorfor gidde å kjempe for dette når norske Solo smaker mye bedre uansett, og har 8% fruktsaft? Aksjon boikottes Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Synes den norske Fantaen er virkelig god, og finner ingenting å utsette på den. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvorfor ikke satse på en 40% Fanta? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvorfor ikke satse på en 40% Fanta? syntes konsentrat burde bli tilgjengelig for alle jeg Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvorfor gidde å kjempe for dette når norske Solo smaker mye bedre uansett, og har 8% fruktsaft? Aksjon boikottes Helt enig. Solo er kanskje verdens beste brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå