Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Barbere armhulene eller ikke?

Gribby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? :p

Blir det for mye for deg Sovehest?

Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =)

Fælt til fordommer da! Skjerp deg!! :ohmy:

Går ut ifra at det var en heller mislykket spøk..

Det er ikke en mislykket spøk fordi om du ikke tar den..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? :p

Blir det for mye for deg Sovehest?

Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =)

Fælt til fordommer da! Skjerp deg!! :ohmy:

Går ut ifra at det var en heller mislykket spøk..

Det er ikke en mislykket spøk fordi om du ikke tar den..

Det var en ufattelig dårlig spøk, og dermed er den mislykket da spøker stort sett skal være av humoristisk karakter. Denne her er jo bare stigmatiserende. :thumbdown:

Lenke til kommentar

For meg virker du som et troll eller en kverulant. Jeg skal likevel forklare hvorfor det ikke nødvendigvis blir en mislykket spøk selv om du ikke tok humoren i den.

Først la meg ta et eksempel..

Selv om denne mulige anmelderen ikke ser humoren i spøken, så er det like fullt en spøk. Når store deler av norges befolkning ser humoren i det, vil jeg karakterisere dette som god humor.

Mitt argument er stjålet fra en Pondus-stripe. Antar du ikke har hørt om Pondus. Det er et av norges mest solgte tegneserieblader. Nå skal jeg gjøre noe du kanskje vil argumentere mot, ettersom du for meg virker å være kverulant eller et troll, jeg vil på stå at Pondus selger mye fordi det er basert på såkalt god humor med gode spøker. Dette til tross for at bladet er overfylt med stigmatisering av homofile, volleyball, basketball, golf, akvariefisk, og alt annet som ikke omhandler øl og fotball..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...