toro6 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 hehe, neida, jeg mente ikke det. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor ikke? Jeg er kanskje den typen som liker å være "clean". Nei dette er en sak som krever et hvorfor, ikke et "hvorfor ikke". barberer du alle andre steder og da? inkludert hodet? hvor går grensa, øyenbryn bør kanskje heller ikke være der? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? Blir det for mye for deg Sovehest? Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =) Fælt til fordommer da! Skjerp deg!! Går ut ifra at det var en heller mislykket spøk.. Det er ikke en mislykket spøk fordi om du ikke tar den.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg barberer meg også under armene med jevne mellomrom. Det var noe dama foreslå for noen år siden, og hun foretrekker det fremfor masse hår under armene. Trives godt med det selv også. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Da er du kanskje rette personen til å svare på om du merker mindre lukt / mindre svette. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har dere virkelig så store problemer med svette og lukt at det er derfor dere barberer dere under armene? Jeg dusjer en gang om dagen og tar på meg deo, det holder i massevis. Men vi har kanskje forskjellig naturlig kroppslukt og det kommer også an på hva man spiser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Trur du det er derfor folk gjør det? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har nesten aldri svettelukt under armene uansett. Kommer sikkert av at jeg dusjer daglig, og bruker deodorant. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) The Dark Side uses Deodorant... Endret 25. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er mulig jeg hadde stusset dem litt om jeg hadde hatt 10-15cm lange hår, men det har jeg heldigvis ikke.. =) Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? Blir det for mye for deg Sovehest? Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =) Fælt til fordommer da! Skjerp deg!! Går ut ifra at det var en heller mislykket spøk.. Det er ikke en mislykket spøk fordi om du ikke tar den.. Det var en ufattelig dårlig spøk, og dermed er den mislykket da spøker stort sett skal være av humoristisk karakter. Denne her er jo bare stigmatiserende. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 For meg virker du som et troll eller en kverulant. Jeg skal likevel forklare hvorfor det ikke nødvendigvis blir en mislykket spøk selv om du ikke tok humoren i den. Først la meg ta et eksempel.. Selv om denne mulige anmelderen ikke ser humoren i spøken, så er det like fullt en spøk. Når store deler av norges befolkning ser humoren i det, vil jeg karakterisere dette som god humor. Mitt argument er stjålet fra en Pondus-stripe. Antar du ikke har hørt om Pondus. Det er et av norges mest solgte tegneserieblader. Nå skal jeg gjøre noe du kanskje vil argumentere mot, ettersom du for meg virker å være kverulant eller et troll, jeg vil på stå at Pondus selger mye fordi det er basert på såkalt god humor med gode spøker. Dette til tross for at bladet er overfylt med stigmatisering av homofile, volleyball, basketball, golf, akvariefisk, og alt annet som ikke omhandler øl og fotball.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Yes, tråden er 2 måneder gammel og ble nå dratt fram igjen for å diskutere om en spøk var god eller ei. Vi stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg