SpecialForce Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det beste er nok å trimme i steden for å ta alt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? Blir det for mye for deg Sovehest? Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =) Tar bare under armene og skjegget. 0,5cm til 1cm under armene er best... Hvis og barbere seg under armene er homofilt er nok og ta skjegget det også. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 men du blir ledd av hvis du barberer deg under armene.. teller ikke det for noe lenger?? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Jeg blir ikke ledd av. Haha :) Lille ungen. Jeg trenger ikke hår under armene som kukforlenger eller kuklengde erstatter... Endret 24. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg blir ikke ledd av. Haha :)Lille ungen. Jeg trenger ikke hår under armene som kukforlenger eller kuklengde erstatter... haha, blir du ikke? hvor har du vist deg? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg blir ikke ledd av. Haha :)Lille ungen. Jeg trenger ikke hår under armene som kukforlenger eller kuklengde erstatter... haha, blir du ikke? hvor har du vist deg? På andre steder en barneskolen? Lenke til kommentar
Right Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg blir ikke ledd av. Haha :)Lille ungen. Jeg trenger ikke hår under armene som kukforlenger eller kuklengde erstatter... haha, blir du ikke? hvor har du vist deg? På andre steder en barneskolen? De færreste har vel hår under armene på barneskolen uansett? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) nå er jeg så sjeldent på stranda at jeg bare har sett en "hårløs" 1 gang, og han ble ledd av.. tror det var i ungdomsskole tiden. for ordens skyld: jeg lo ikke. 10-12 år senere kan jeg med god samvittighet si at jeg hadde knegga litt, men kun hvis det var for syns skyld. barberer du deg av praktiske årsaker, kan jeg ikke gjøre annet enn å gratulere! da er det kult gjort, syns jeg. men seriøst folkens, tror dere ikke de fleste mannfolk syns det er litt festlig med en annen mann uten hår under armene? Endret 24. januar 2009 av toro2 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg skjønner ikke hva som er festlig med det. Blir som le av noen uten bart. Noen velger å ha det, andre ikke. Folk får respektere andres valg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, jeg barberer hår under armene, noe galt? Nei. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg gjør også det, og ser ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? Blir det for mye for deg Sovehest? Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =) Fælt til fordommer da! Skjerp deg!! Går ut ifra at det var en heller mislykket spøk.. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 nei, det blir ikke det samme som å ikke ha bart. mange har bart, mange har ikke.. det er ikke vanlig at menn barberer seg under armene. hva er den vanligste grunnen til armhulebarbering? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) det er ikke vanlig at menn barberer seg under armene. hva er den vanligste grunnen til armhulebarbering? Det er ikke normalt at de gjør det, nei, men det er flere som gjør det. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor kvinner på død og liv MÅ barbere seg der. Det er jo naturlig hår som har sin funksjon, men denne skjønnhetsverdenen setter sine spor i mangt en kvinnes armhuler. Endret 25. januar 2009 av Mademoiselle Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 kanskje barbering der blir en motegreie etterhvert. jeg vil tro kvinner barberer seg under armene for at ikke menn skal få fnatt? så gammeldags er jeg altså, men jeg håper virkelig jentene fortsetter med det. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 kanskje barbering der blir en motegreie etterhvert. jeg vil tro kvinner barberer seg under armene for at ikke menn skal få fnatt? så gammeldags er jeg altså, men jeg håper virkelig jentene fortsetter med det. Ja, mote er det blitt, og "forferdelig" er det om en kvinne i dag har hår under armene. Men at menn skal få fnatt - sett ut ifra et evolusjonært aspekt - høres jo veldig rart ut. Alle mennesker er jo tilnærmet skapt likt med tanke på at både menn og kvinner har behåring her og der, menn kanskje noe kraftigere. Så da skulle det jo være vel så naturlig at kvinner har hår der nede og i armhulene som på hodet... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 mener å ha hørt at kvinner med hår overalt var sexy i gamle dager. når/hvor det var vet jeg ikke. men så ærlig kan jeg være, jeg takler knapt tanken på en hårete dame.. ush, nei! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 barberer dere under armene?!? hvorfor det?! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor ikke? Jeg er kanskje den typen som liker å være "clean". Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) mener å ha hørt at kvinner med hår overalt var sexy i gamle dager. når/hvor det var vet jeg ikke.men så ærlig kan jeg være, jeg takler knapt tanken på en hårete dame.. ush, nei! Jeg sier ikke indirekte på noen måte at jeg er en hårete gorilla av kvinnelig kjønn , men løfter dette avskyet frem i et evolusjonært lys. Så da var eventuelle misforståelser oppklart! God natt! Endret 25. januar 2009 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg