Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Barbere armhulene eller ikke?

Gribby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? :p

Blir det for mye for deg Sovehest?

Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =)

Tar bare under armene og skjegget.

0,5cm til 1cm under armene er best...

Hvis og barbere seg under armene er homofilt er nok og ta skjegget det også.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke ledd av. Haha :) :)

Lille ungen.

Jeg trenger ikke hår under armene som kukforlenger eller kuklengde erstatter... :)

haha, blir du ikke? hvor har du vist deg?

På andre steder en barneskolen? :ermm:

De færreste har vel hår under armene på barneskolen uansett? :ermm:

Lenke til kommentar

nå er jeg så sjeldent på stranda at jeg bare har sett en "hårløs" 1 gang, og han ble ledd av.. tror det var i ungdomsskole tiden. for ordens skyld: jeg lo ikke.

10-12 år senere kan jeg med god samvittighet si at jeg hadde knegga litt, men kun hvis det var for syns skyld. barberer du deg av praktiske årsaker, kan jeg ikke gjøre annet enn å gratulere! da er det kult gjort, syns jeg.

men seriøst folkens, tror dere ikke de fleste mannfolk syns det er litt festlig med en annen mann uten hår under armene?

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Enn viss jeg tar leggene sammtidig, er jeg homo da? :p

Blir det for mye for deg Sovehest?

Eneste unnskyldning er om du driver med en idrett som svømming eller sykling, som igjen stort sett betyr at du er homo.. =)

Fælt til fordommer da! Skjerp deg!! :ohmy:

Går ut ifra at det var en heller mislykket spøk..

Lenke til kommentar
det er ikke vanlig at menn barberer seg under armene.

hva er den vanligste grunnen til armhulebarbering?

Det er ikke normalt at de gjør det, nei, men det er flere som gjør det. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor kvinner på død og liv MÅ barbere seg der. Det er jo naturlig hår som har sin funksjon, men denne skjønnhetsverdenen setter sine spor i mangt en kvinnes armhuler. :p

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
kanskje barbering der blir en motegreie etterhvert.

jeg vil tro kvinner barberer seg under armene for at ikke menn skal få fnatt? så gammeldags er jeg altså, men jeg håper virkelig jentene fortsetter med det.

Ja, mote er det blitt, og "forferdelig" er det om en kvinne i dag har hår under armene. Men at menn skal få fnatt - sett ut ifra et evolusjonært aspekt - høres jo veldig rart ut. Alle mennesker er jo tilnærmet skapt likt med tanke på at både menn og kvinner har behåring her og der, menn kanskje noe kraftigere. Så da skulle det jo være vel så naturlig at kvinner har hår der nede og i armhulene som på hodet...

Lenke til kommentar
mener å ha hørt at kvinner med hår overalt var sexy i gamle dager. når/hvor det var vet jeg ikke.

men så ærlig kan jeg være, jeg takler knapt tanken på en hårete dame.. ush, nei!

Jeg sier ikke indirekte på noen måte at jeg er en hårete gorilla av kvinnelig kjønn ;) , men løfter dette avskyet frem i et evolusjonært lys. Så da var eventuelle misforståelser oppklart! God natt! :)

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...