kasamo2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg har nå z-5500 som det står i emnetittelen. Men jeg har det problemet at jeg ikke vet hvor det er best og plassere den. Jeg har plassert den i ett hjørne nå. Funker sånn passe greit...Trodde jeg til jeg stop på senga mi når jeg skulle bytte en lyspære, da mærka jeg at det dundra noe helt exstremt i forhold til der jeg sitter, men problemet er jo att det er i høyrehjørnet i taket. Så er vanskelig og plassere kassa der... Noen som har noen tips om hvordan jeg kan plassere den for at jeg skal få utnytte mest. Jeg hører på hardstyle, techno, hiphop for det meste så bass er viktig! Er det noen som har noen tips? Da hadde jeg blitt glad:D Lenke til kommentar
amish Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har plassert den på siden av skrivebordet. Bassen blir fordelt ut over rommet uansett, jeg syns jeg får den til å fungere best der den står nå. Når jeg først fikk det hadde jeg den under skrivebordet, siden jeg har såpass god fotplass der. Men syns kansje det ble litt for mye, men artig når jeg spillte av "Woofercooker" på 80% med full bass når jeg begynte å kjenne det godt i bena Men den kan da ikke stå så veldig langt fra hvor du sitter, siden kabelen fra kontrollsentere til suben ikke er noe lang. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hvor var det mest bass da? Skrivebordet eller under skrivebordet?... HAr ikke så mye plass på skrivebordet jeg da... Viss det er fortsatt noen som har noen tips, er det ikke farlig og hinte:P Har prøvd det forskjellige stedet, men er nesten umulig og finne perfekt sted! Endret 23. januar 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
amish Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Suben skal altid stå på gulvet.. Min står på siden av skrivebordet på gulvet, men du føler mest av bassen vis du setter den under skrivebordet ved bena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå