Thomas Bjørlo Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan kan jeg nullstille det trådløse nettverket våres? Problemstillingen er at jeg ikke har tilgang til passordet for å administrere nettverket, så hva gjør jeg? Trenger svar fort. Takk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 mange rutere har en liten knapp på seg, som er til reset... er som regel bare et lite hull der du må stikke en utbretta binders eller noe oppi... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvis du forteller oss hvilken router det er snakk om så vil det hjelpe. Men vanlige kombinasjoner av brukernavn/passord er: admin/admin admin/pass admin/passwd admin/password admin/pwd admin/user admin/(tomt passordfelt) user/admin user/pass user/passwd user/password user/pwd user/user user/(tomt passordfelt) Prøv også å lese brukermanualen til routeren. Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har en ZyXEL Prestige 600 series. Boksen er mange år gammel, og har en liten knapp jeg kan trykke inn. Har testet dette 3 ganger, og ingenting skjer... untatt at routeren restarer, men med passord og vanlig navn. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Prøv følgende: Jensen prosedyren. Ta ut strøm, trykk og hold reset inne, sett på strøm, hold fremdeles reset inne i 30 sekunder. Alternativt: ZyXEL support: 82010810 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du må trykke inn reset i minst 10 sek. Se at lampene foran endrer status. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå