Lars73 Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Kommentarer til desktopen? Hvordan kan jeg gjøre denne mer oversiktlig (liker egentlig å ha desktopen slik da). Post gjerne din desktop. Alltid morro og se hvordan andres desktoper ser ut :smile: http://forums.delphiforums.com/hwno/messages "posten heter desktop, forfatter er Lars73, og den er postet i dag 19.01.2002" Mvh Lars [ Denne Melding var redigert av: Lars73 på 2002-01-19 12:17 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Slik ser min ut =) Jeg har ingen iconer på selve desktopen, bruker oppgave linjen til snarveier, så slipper jeg og lukke noen programmer for å starte andre.. jeg synes detter er mye ryddigere, men hver sin smak.. http://home.no.net/rwteroy/PA/Hartges%20Desktop.jpg Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Kjører samme stil som SirHartge. btw, very najs pic. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Oh my god!! Steik så mye rot dere har på desktopen!! Jeg har et icon, recycle bin. Og resten har jeg på Quicklaunch. Den er forresten optimaliesert slik at jeg har program en plass og spill en plass. Den utvider seg hvis jeg trykker på >> Jeg liker å ha det ryddig, slik at jeg vet til en hver tid hva som ligger hvor. Dermed trenger jeg hverken å lete etter noe, eller at jeg må "lære" meg hvor de forskjellige ligger. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Quote: On 2002-01-19 14:40, SintBrus skrev:Oh my god!! Steik så mye rot dere har på desktopen!! Jeg har et icon, recycle bin. Jeg kan ikke si at jeg har mye rot.. jeg kjøre samme stil.. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 On 2002-01-19 12:14, Lars73 skrev: Kommentarer til desktopen? Hvordan kan jeg gjøre denne mer oversiktlig (liker egentlig å ha desktopen slik da). Post gjerne din desktop. Alltid morro og se hvordan andres desktoper ser ut Å herre fru gud!!!! tror jeg hadde blitt gal vist jeg skulle hatt det sånn Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Quote: On 2002-01-19 17:33, SirHartge skrev:Jeg kan ikke si at jeg har mye rot.. jeg kjøre samme stil.. Du har en ekkel quicklaunch. (Etter min mening) Når det gjelder selve skrivebordet (hater norsk oversetting når det gjelder data) så ser det bra ut. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Man kan jo lage en HTML fil som desktop. Da har man mange muligheter. Alle de faste linkene og kanskje spillene kan være linker, med bilde eller hva du vil. Kan legge ut et bilde av desktopen min en annen dag, har ikke ftp access her. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Hvordan lager du en html fil som desktop. Har du noen linker til sider som beskriver dette? Hørtes ut som en god ide. Mvh Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå