Gå til innhold

fair pris på brukt wii?

curtiis

Anbefalte innlegg

Æ lurt på ka e fair pris på en brukt Wii.

Har 2 komplette kontroller og 2 spill Super mario galaxy og metroid prime 3 pluss wii sport da og komponent kabel. Tenkte nå at riktig pris er vel rundt 2,5 og 3k, tenkt å lempe den ut på nettet snart så. Ingen salgs annonse, bare lurer på fornuftig pris setting.

Annen konsoll i hus og wii sammler bare støv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan starte den på 2,5k og om ingen svarer setter du ned prisen sakte men sikkert ;)

Jepp, etter litt søking på finn og en del andre plasser ser det ut tel at 2,5 e grei deal. Bedre at den blir brukt enn at den står hær å støve ned uannsett ^^

Lenke til kommentar

Låner denne tråden her eg :)

Går med tanker om å kanskje kvitte meg med min Wii eg også. Har følgende utstyr;

3 komplette kontroller sett

2 classic kontrollere

5 spill

Komponent kabel

RGB-kabel

Noen fornuftig pris på dette ?

Lenke til kommentar
Låner denne tråden her eg :)

Går med tanker om å kanskje kvitte meg med min Wii eg også. Har følgende utstyr;

3 komplette kontroller sett

2 classic kontrollere

5 spill

Komponent kabel

RGB-kabel

Noen fornuftig pris på dette ?

Hva skal kjøperen med både Komponent og RGB-Kabel? :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
du kan starte den på 2,5k og om ingen svarer setter du ned prisen sakte men sikkert ;)

Vel tok sin tid men jaggu for ikke boksen i dag, på timen etter de ringte :) syns nu det va bra da greide nu å få 2,5k før den. Så da blir det å hamstre ps3 spill på play.com, blir en del 18 £ spill ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Greit jeg også låner denne tråden?

Jeg har hatt wii siden da den kom ut. Men nå har jeg faktisk fått byttet denne mot en splitter ny kjøpt wii + kvittering... Ikke spør hvordan :p

Men da står jeg med:

- en slitter ny wii

- komponent kabel

- classic controller, remote og nunchuck controllere

- 4 spill: super mario galaxy, zelda twilight princess, mario kart wii og super smash. bros brawl.

Noen mening om hvor mye jeg kan legge den ut for?

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar

Jeg har hatt wii siden da den kom ut. Men nå har jeg faktisk fått byttet denne mot en splitter ny kjøpt wii + kvittering... Ikke spør hvordan :p

Men da står jeg med:

- en slitter ny wii

- komponent kabel

- 4 spill: super mario galaxy, zelda twilight princess, mario kart wii og super smash. bros brawl.

Få med hvor mange kontroller du har da, men 3- 3,5k må vel gå med 2 kontroller.

Tok litt tid før jeg blei kvitt min, fikk en del skamm bud så var like før den fikk hedersplass i lage nes og atarien i boden.

Lenke til kommentar

Men da står jeg med:

- en slitter ny wii

- komponent kabel

Få med hvor mange kontroller du har da, men 3- 3,5k må vel gå med 2 kontroller.

Tok litt tid før jeg blei kvitt min, fikk en del skamm bud så var like før den fikk hedersplass i lage nes og atarien i boden.

Glemte å legge til kontrollene mine. Men godt og høre at jeg kanskje kan få såpass mye for den. :) Legger den nok ut om ikke så lenge siden jeg ikke spiller Wii lengre. Har ikke brukt den etter jeg runda SMB brawl liksom. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...