Bonna86 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er jo helt genialt, paprika hører ikke til på en pizza. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Prisen for "mest sannsynlig å finne på bordet til uutdannede lavpanner fra indre Enfold" går for første gang siden den ble stiftet ikke til vanlig Grandiosa. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 pizzaen dær er lite fyll på funker ypperlig som pizza bunn hvor du strør på det du føler mangler bare ikke paprika for hva er vitsen da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er som Knut Nærum sa på Nytt på Nytt. "Nå kommer det vel snart en gruppe som maner til kamp mot pizzasaus på ferdigpizzaen." Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tror ikke denne vil vare, tenker da på at den koster 10 kr mer enn orginalen. Koster i hvertfall det på rema her i byen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Blir nesten kvalm av bildene. Den virker så ufattelig tørr og ekkel uten den røde, herlige paprikaen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tror ikke denne vil vare, tenker da på at den koster 10 kr mer enn orginalen. Koster i hvertfall det på rema her i byen. HAHAHAHAHA! De fjerner paprikaen og legger på litt ost og legger opp prisen med 10 spenn. Ran! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja jeg så denne først idag. Mindre ingredienser og 10 kr dyrere enn vanlig grandis. Spår en rask død for denne ja. Men det er vel en eller annen facebook gruppe som har maset den frem. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva var prisen på den? 40 kr? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva var prisen på den? 40 kr? Ja, 39,- her i Trondheim ihvertfall. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja jeg så denne først idag. Mindre ingredienser og 10 kr dyrere enn vanlig grandis. Spår en rask død for denne ja. Men det er vel en eller annen facebook gruppe som har maset den frem. Haha. Banner på at dette er et triks fra Stabburet (er vel de som lager grandis?) at de setter prisen opp med 33 % for så å si at vi går tilbake til paprika pga dårlig salg . Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Haha. Banner på at dette er et triks fra Stabburet (er vel de som lager grandis?) at de setter prisen opp med 33 % for så å si at vi går tilbake til paprika pga dårlig salg . Klart det er. Akkurat som disse "nye" og "forbedret" lørdagspizza og full pakke. Men folk sluker det rått læll.. Lenke til kommentar
lordbeiken Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 de MÅ IKKE fjerne paprikaen -.-" på grandiosaen ! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kos dere med pappen deres dere. Her i gården blir det Pizzabakeren i kveld. Pizzabakeren hadde restaurant på Alexander Kiellands plass ved St.hans haugen før, der var maten så grenseløst elendig at de stengte dørene etter ca 5-6 måneder, til tross for en meget god beliggenhet. Pizzaen var rett og slett grufull. Jeg bestilte en gang hjem, bunnen var rå og ustekt, likevel kjempetykk ca 2cm. Spiste en gang i restauranten, bunnen var likedan. Grufull mat. Var på nivå med ustekt Big One, spør du meg. Heldigvis er det mange gode italienske restauranter i Oslo som har fantastisk pizza, slik at jeg slipper peppes, dollys og annet ræl. Når det gjelder Grandiosa uten paprika, så tror jeg faktisk at jeg må prøve den, første gang på ti år at jeg spiser en grandis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjenner meg heldigvis ikke igjen i beskrivelsen din. Kanskje de rett og slett er udugelige der du holder til. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det er jo helt genialt, paprika hører ikke til på en pizza. Dummeste jeg har hørt, det er sære deg som ikke liker paprika. Du liker sikkert heller ikke mais, sopp, bacon, løk, hvitløk eller tomater på pizza'en heller? Btw den Grandiosa'en så jo bare tragisk ut. Som om den ikke var tragisk nok fra før av. Endret 27. januar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Uansett om man liker paprika på grændis eller ikke, så vil ikke pizzaen smake det samme uten paprika, som når paprikaen har vært på, også tatt av. Men personlig synes jeg paprika på grændisen er kjempedigg Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er jo ikke noen grunn til at dere konservative paprika-elskere skal klage! Dere kan jo fortsatt kjøpe den ekle paprikapappen. Jeg kommer garantert til å prøve den, men om jeg liker den gjenstår å se. Lenke til kommentar
Mischief Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Blir bra å slippe å pelle av den røde ekle saken Vet ikke hva som er så godt med den paprikaen, mange jeg kjenner som liker paprika syns den på grandisen smaker ekkelt og den er vassen.. Sier bare wohoo for paprika friii pizza Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Dummeste jeg har hørt, det er sære deg som ikke liker paprika. Du liker sikkert heller ikke mais, sopp, bacon, løk, hvitløk eller tomater på pizza'en heller? Btw den Grandiosa'en så jo bare tragisk ut. Som om den ikke var tragisk nok fra før av. Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Har ikke noe i mot å være sær jeg forstår du. Hva du mener spiller liten trille om det funker for meg. Endret 27. januar 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå