Gå til innhold

Informasjon & bilder av den nye grandiosaen!


jarah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg så denne først idag. Mindre ingredienser og 10 kr dyrere enn vanlig grandis. Spår en rask død for denne ja.

Men det er vel en eller annen facebook gruppe som har maset den frem.

Haha. Banner på at dette er et triks fra Stabburet (er vel de som lager grandis?) at de setter prisen opp med 33 % for så å si at vi går tilbake til paprika pga dårlig salg :roll: .

Lenke til kommentar
Haha. Banner på at dette er et triks fra Stabburet (er vel de som lager grandis?) at de setter prisen opp med 33 % for så å si at vi går tilbake til paprika pga dårlig salg :roll: .

 

Klart det er. Akkurat som disse "nye" og "forbedret" lørdagspizza og full pakke. Men folk sluker det rått læll..

Lenke til kommentar
Kos dere med pappen deres dere. Her i gården blir det Pizzabakeren i kveld.

 

Pizzabakeren hadde restaurant på Alexander Kiellands plass ved St.hans haugen før, der var maten så grenseløst elendig at de stengte dørene etter ca 5-6 måneder, til tross for en meget god beliggenhet.

Pizzaen var rett og slett grufull. Jeg bestilte en gang hjem, bunnen var rå og ustekt, likevel kjempetykk ca 2cm. Spiste en gang i restauranten, bunnen var likedan. Grufull mat. Var på nivå med ustekt Big One, spør du meg.

 

Heldigvis er det mange gode italienske restauranter i Oslo som har fantastisk pizza, slik at jeg slipper peppes, dollys og annet ræl.

 

Når det gjelder Grandiosa uten paprika, så tror jeg faktisk at jeg må prøve den, første gang på ti år at jeg spiser en grandis.

Lenke til kommentar
Det er jo helt genialt, paprika hører ikke til på en pizza. ;)

Dummeste jeg har hørt, det er sære deg som ikke liker paprika. Du liker sikkert heller ikke mais, sopp, bacon, løk, hvitløk eller tomater på pizza'en heller?

 

Btw den Grandiosa'en så jo bare tragisk ut. Som om den ikke var tragisk nok fra før av.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Uansett om man liker paprika på grændis eller ikke, så vil ikke pizzaen smake det samme uten paprika, som når paprikaen har vært på, også tatt av.

 

 

Men personlig synes jeg paprika på grændisen er kjempedigg

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har hørt, det er sære deg som ikke liker paprika. Du liker sikkert heller ikke mais, sopp, bacon, løk, hvitløk eller tomater på pizza'en heller?

 

Btw den Grandiosa'en så jo bare tragisk ut. Som om den ikke var tragisk nok fra før av.

 

Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Har ikke noe i mot å være sær jeg forstår du. Hva du mener spiller liten trille om det funker for meg. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...