Gå til innhold

Informasjon & bilder av den nye grandiosaen!


jarah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slutta å spise Grandiosa på slutten av forrige årtusen, da det kom andre frossenpizzaer på banen som ikke var laget av pappbunn og hadde et sprekt fyll.

 

Grandiosa Kjøttdeig og løk overasket meg derimot litt, positivt, og har passert ganen noen ganger etter at den kom på banen.

 

Favoritt-frossenpizza by date: Ristorante Pizza Speciale

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
En typisk norsk pizza - stor bunn, litt tomatsaus og litt ost og skinke. Kjedelig!

 

Enig! :) Må si meg enig i at italiensk er best.

 

jeg spiste italiensk pizza for ett par uker siden, der var det kun ost og ett eller annet fyll av noe slag(tomatsaus tror jeg), så å si at "italiensk er best" når man snakker om hvor kjedelige pizzaen i norge er ikke helt riktig.

 

Nå generaliserer du jo faen meg hele den italienske pizza :p

 

Var du på "Darsin's pizzahjørne" og spiste? Da har du neppe smakt ordentlig italiensk pizza.

Lenke til kommentar
Synes faktisk den er overraskende god, regner med det er vanlig grandis bare uten paprika :wee: .

Alternativt så gir det godt grunnlag som pizzabunn. Kjøpe inn litt sopp, mais, annen type kjøtt, løk, mer ost.

 

Godt potensiale :D .

Du sier noe der. Jeg kommer til å kjøpe den, som første pizza siden jeg flyttet på hybel. God ide om å legge på litt ekstra, det kommer jeg sikkert til å prøve. Syntes forresten av esken var søt :D

Lenke til kommentar
En typisk norsk pizza - stor bunn, litt tomatsaus og litt ost og skinke. Kjedelig!

 

Enig! :) Må si meg enig i at italiensk er best.

 

jeg spiste italiensk pizza for ett par uker siden, der var det kun ost og ett eller annet fyll av noe slag(tomatsaus tror jeg), så å si at "italiensk er best" når man snakker om hvor kjedelige pizzaen i norge er ikke helt riktig.

 

Nå generaliserer du jo faen meg hele den italienske pizza :p

 

Var du på "Darsin's pizzahjørne" og spiste? Da har du neppe smakt ordentlig italiensk pizza.

 

er vel elektroboy som generaliserer, som sier "italiensk er best", jeg sa bare at samtlige italienske pizzaer er ikke spennende og veldig god.

oftest er de gode...

 

joda, det var ekte italiensk pizza, spist og kjøpt i italia, bigone var bedre...

Lenke til kommentar

Neh. Det neste blir at klagingen til de som hater den nye pizzaen blir tatt til følge. Alle pizzaer blir dermed tatt av markedet, og erstattet av Pizza Grandiosa Virkelig Full Pakke, med mozarella, Jarlsberg, Norvegia, løk, kjøttdeig, paprika, pepperoni, tomat, kylling, skinke, ananas, pepperoni, kjøttboller, ansjos, rømmesaus, ketchup, olivenolje, mais, spinat, chili og purreløk. Og nåde deg om du peller vekk noe, kjerring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...