vannslangen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Heisann! Vil bestille meg ny mus og musmatte (har en tøy gamingmusmatte fra før av, men det er vel ikke det beste til lasermus? Har optisk nå) Lurer på om glass etc funker greit? (tenker eksempelvis på SteelSeries Experience I-1 Black ) Bruksområde er surfing/wow. Sitter fort noen timer når jeg setter meg ned, så må være behagelig over tid. Har funnet disse 2 da: SteelSeries Ikari Laser og Roccat Kone Gaming Mouse Kommentarer til disse, eventuelt er det noen andre i samme "sjanger" å anbefale? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 logitech g5....den er til gaming http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333430 Lenke til kommentar
Malme Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har Logitech G5 og er kjempe fornøyd med den. G5 kan anbefales:) Lenke til kommentar
antex Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 vil annbefale deg logitech G9, den har utskiftbare "skall" et til gaming som man ikke blir svett i hånden og et skal som er laget for komfor. du har også en del profiler du kan stille in og velge på musa. lav oppløsning til f eks photoshop, og høyere til surfing og den slags. du kan velge ganske mange oppløsninger på laseren og velge mellom profilene på musa så du slipper og bytte på pc'n hele tia. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ok takker for gode svar! Sant lasermuser funker ok på tøymusmatter? Eller? Lenke til kommentar
antex Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg bruker g9 på qpad matte, funker fint Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Intelli 3.0 eller 1.1 på Qpad CT med Qpad Glidz. da snakker vi =D M$ 1.1 anbefales for deg med små hender =P M$ 3.0 anbefales for deg med store hender =P Intelli 1.1 - 299,- Intelli 3.0 - 299,- Qpad|CT Black Large - 199,- Qpad Glidz - 49,- Tilsammen: 547,- (Med en av musene) Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har hatt Logitech MX510, 518, G5 og G9. Har også hatt Microsoft SideWinder, Razer DeathAdder og Razer Copperhead. Jeg har nylig kjøpt Roccat Kone og dette er den beste musen jeg har hatt(selv om 518 og g5 var gode også). Har du råd og vil ha det beste, gå for denne. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du sitter på et lan å tester "konen" din? For en verden! Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg så også på disse 2, men havnet til slutt på steelseries sin, ANGRER IKKE! Den er god å holde i, bra laser. Det eneste som kan være negativt er at den er litt glatt, men det er en vanesak. Har lest litt på forum rundt om kring og kone sin er det mye feil med. Gå for steelseries sin, kommer ikke til å angre på det kjøpet Endret 29. januar 2009 av noXelon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå