nadezico Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 YESS!!! nå skal jeg begynne med planlegging av modding av mitt eget kabinett, har fått meg de siste viftene mine fra microplex(2x120mm titan vifter), Plexiglass(stooooor plate) og min egen hjerne dere vil nok se bilder av hvordan jeg skal sette d opp og slikt de neste dagene.. btw før jeg begynner..noen tips fra dere som leser dette? og NEI jeg skal ikke ha et firkanta vindu i kabinettet mitt eller volvo lister, jeg har vel da fått meg da noe disse gangene jeg har vært her? :lol: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 YESS!!!nå skal jeg begynne med planlegging av modding av mitt eget kabinett, har fått meg de siste viftene mine fra microplex(2x120mm titan vifter), Plexiglass(stooooor plate) og min egen hjerne dere vil nok se bilder av hvordan jeg skal sette d opp og slikt de neste dagene.. btw før jeg begynner..noen tips fra dere som leser dette? og NEI jeg skal ikke ha et firkanta vindu i kabinettet mitt eller volvo lister, jeg har vel da fått meg da noe disse gangene jeg har vært her? :lol: Ka faen mener du med volvo lister?? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Volvo lister er store, svarte å ser ut som et H**te**!! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Skal du modde andre ting en sidedøra på kabissen din da? har laga en "a4" modd je og, men skal gjøre noe mer ut av det etter tg.. har et avantch? midi "servertower" fra komplett, som jeg akkurat har tilpassa plexi på nesten hele døra og skal sette inn uv katoder, og kjøpe uv spraylakk fra clas olson med beskyttelse under! skjermkort, hk, hd, og rammen skal få seg en omgang. Dette er ikke noe problem da alt untatt hd'n skal vannkjøles! kobber er det masse av på Løten! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 hehe lykke til, til deg.. jeg gleder meg til jeg skal begynne.. må bare bli ferdig og bestemme meg for skissene jj..jeg stikker å legger meg nu.. er på nattspilling på internett cafe peace Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 YESS!!!har fått meg de siste viftene mine fra microplex(2x120mm titan vifter), Plexiglass(stooooor plate) og min egen hjerne WOOT! Har du fått deg din EGEN hjerne!? Det må være LITT kult Anyway, hvis du finner på noe riktig originalt, kan det bli bra dette her Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 hehe joa.. men ikke noe så originalt som du klarer.. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 ååå herregud.. tror dette kommer til å bli sinnsvakt vanskeligt å få en braaaaa mod alle kommer til å like.. jeje får bare tenke videre jeg da.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Volvo lister er store, svarte å ser ut som et H**te**!! 1. Volvo Rox! 2. Hvorfor forbinner du monterings lista med vovlo``?? :-? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 for alle andre gjør d =P Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Vis du skal bruke din egen hjerne kommer du faen ikke langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå