enurweb Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei, Er på jakt etter et putebord til laptop når jeg sitter i sofaen. IKEA Sverige har en slik men finner den for det første ikke i IKEA Norge og dessuten skulle jeg hatt plass til en musematte og mus på siden. Altså burde putebodet være minst 55 cm i bredden. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke plass til musematte, men et alternativ http://www.portapad.no/ Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Har kikket på den portapaden ja men skulle gjerne hatt mus på siden. Liker også best de som en bordplate eller brett på toppen men finner liksom ikke den ultimate løsningen. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det puteborde der fra Ikea får du også fra Norge, ikke bare Sverige, jeg har et par venner som har det. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Mulig å få kjøpt via internett? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Finner den ikke på ikea.no, men ikea.se har den, kan jo kanskje prøve og handle i fra der om det går. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har selv bordet fra ikea, med sakosekk-kuler i bånn og hard plastflate oppå. Genialt. Var på ikea Furuset i helgen, og de hadde mange liggendes fremme i seksjonen med kontormøbler osv. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe, kjører ikke til IKEA fra Kristiansand for en slik pute men det er jammen meg ikke langt ifra. IKEA kommer vel her nede om 2 år eller noe sånt. Ser ikke ut for meg som om det går ann å bestille puten fra ikea.se Merkelig at dem ikke kan ha samme utvalget på ikea.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå