Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Jeg er 13 år og hun er 15 år , veldig god kontakt, men hun ignorer meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Det kan være sant. Men den damen jeg er forelska i, er ikke noe særlig populær og hun har aldri hatt kjæreste. Mange synest at hun er stygg , så ikke vet jeg. Men plutselig var jeg forelska, jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg selv har vært sammen med en annen før. Men vi slo opp en uke etter vi ble sammen. Og jeg vet om noen par som liker meg , men jeg klarer bare ikke å forelske meg i andre før hun har avvist meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Men jeg klarer bare ikke å forelske meg i andre før hun har avvist meg.

Ta sjangsen og spør henne da!

Du får enten avslag eller ikke, hvem vet, kanskje hun er for sjenert til å prate med deg om det ?

Prøv å prate mer med henne istedet for å flørte og kose.

Lenke til kommentar
Men jeg klarer bare ikke å forelske meg i andre før hun har avvist meg.

Ta sjangsen og spør henne da!

Du får enten avslag eller ikke, hvem vet, kanskje hun er for sjenert til å prate med deg om det ?

Prøv å prate mer med henne istedet for å flørte og kose.

Det er veldig pinelig å spørre en 15 årin , om du er 13.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Uansett om det er pinlig eller ikke, så får du iallefall vite svaret.

Og da kan det kanskje være enklere for deg å gå videre?

Lenke til kommentar

Jeg skal bare drite i den jenta , men hun tar meg bare som en "lillebror" , og btw, jeg fikk lov å ta av BH henns i friminuttet :p. Men det var ikke noe stort da.

Jeg gidder ikke å spørre henne , fordi jeg vet svaret allerede og jeg skal bare glemme henne :(

Men jeg føler forsatt at hun er litt spesiel , eks hvis hun sier noe negativt til meg. Også 2 sec etter bare smiler hun og tar meg på skulderen , også sier hun "tullet" , i den duren

Lenke til kommentar
Ja sant det , Men jeg har kommet veldig langt i puberteten , jeg har de størrste musklene (Pump). Og mer hår enn andre.

Hår og muskler... hva mer kan ei jente ønske seg? :roll:

nøyaktig det samme jeg tenkte

Er dere idioter? Innlegget var respons på "Kanskje hun ikke liker yngre gutter". Han mener nok at han er ca like langt i puberteten som de på hennes alder.

Lenke til kommentar

Som jeg sa, så lenge hun tilbringer tid med deg er hun interessert. Men hva hun er interessert i kan være så mangt, og du kan også påvirke hva hun er interessert i.

Ikke ta ting så seriøst. Kanskje hun bare vil flørte og ha det gøy.

Da er det opp til deg om du vil være med på leken eller om dette ikke er noe du er interessert i :)

Lenke til kommentar

Jenter liker operksomheten dem får, tror heller hun vet det at hvis hun vil ha opmerksomhet fra noen så kan hun alltid gå til deg, prøv å være litt som henne og se om hun "savner" deg etterhvert, da finner du fort ut om du er avhengi av deg rundt seg eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...