Nickless Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hun ser på deg som en liten søt gutt, kanskje en lillebror hun aldri fikk. Dropp henne, livet går videre. Ja , Det tror jeg også. Men takker for svartet , du fikk meg i nye tanker Haha, nice one Move on Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er vel kanskje ikke et ukjent faktum at jenter blir fortere modne enn gutter. Du er to år yngre enn henne, kanskje hun er på et helt annet psykisk nivå enn deg, og at du blir for umoden? Men ja, move on. Lenke til kommentar
opijos Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, Det kan være sant. Men den damen jeg er forelska i, er ikke noe særlig populær og hun har aldri hatt kjæreste. Mange synest at hun er stygg , så ikke vet jeg. Men plutselig var jeg forelska, jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg selv har vært sammen med en annen før. Men vi slo opp en uke etter vi ble sammen. Og jeg vet om noen par som liker meg , men jeg klarer bare ikke å forelske meg i andre før hun har avvist meg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er vel kanskje ikke et ukjent faktum at jenter blir fortere modne enn gutter. Hvis du med "moden" mener "bitchy" så er jeg enig, det er ikke før de blir 20+ de starter å komme ned til jorda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Men jeg klarer bare ikke å forelske meg i andre før hun har avvist meg. Ta sjangsen og spør henne da! Du får enten avslag eller ikke, hvem vet, kanskje hun er for sjenert til å prate med deg om det ? Prøv å prate mer med henne istedet for å flørte og kose. Lenke til kommentar
opijos Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Men jeg klarer bare ikke å forelske meg i andre før hun har avvist meg. Ta sjangsen og spør henne da! Du får enten avslag eller ikke, hvem vet, kanskje hun er for sjenert til å prate med deg om det ? Prøv å prate mer med henne istedet for å flørte og kose. Det er veldig pinelig å spørre en 15 årin , om du er 13. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Uansett om det er pinlig eller ikke, så får du iallefall vite svaret. Og da kan det kanskje være enklere for deg å gå videre? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ny taktikk: Ta lillesøstra. Reagerer hun positivt på det, ser hun på deg som en lillebror, reagerer hun negativt liker hun deg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Sa jeg noe om å velge? Endret 26. januar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "Giggety! I Like where this is going. Oh!" Lenke til kommentar
opijos Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg skal bare drite i den jenta , men hun tar meg bare som en "lillebror" , og btw, jeg fikk lov å ta av BH henns i friminuttet . Men det var ikke noe stort da. Jeg gidder ikke å spørre henne , fordi jeg vet svaret allerede og jeg skal bare glemme henne Men jeg føler forsatt at hun er litt spesiel , eks hvis hun sier noe negativt til meg. Også 2 sec etter bare smiler hun og tar meg på skulderen , også sier hun "tullet" , i den duren Lenke til kommentar
AMDceleron Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja sant det , Men jeg har kommet veldig langt i puberteten , jeg har de størrste musklene (Pump). Og mer hår enn andre. Hår og muskler... hva mer kan ei jente ønske seg? nøyaktig det samme jeg tenkte Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja sant det , Men jeg har kommet veldig langt i puberteten , jeg har de størrste musklene (Pump). Og mer hår enn andre. Hår og muskler... hva mer kan ei jente ønske seg? nøyaktig det samme jeg tenkte Er dere idioter? Innlegget var respons på "Kanskje hun ikke liker yngre gutter". Han mener nok at han er ca like langt i puberteten som de på hennes alder. Lenke til kommentar
opijos Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg lurer på hvorfor hun gidder å bruke tid på meg... Hun ber jo meg om å ta av BH hennes... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Som jeg sa, så lenge hun tilbringer tid med deg er hun interessert. Men hva hun er interessert i kan være så mangt, og du kan også påvirke hva hun er interessert i. Ikke ta ting så seriøst. Kanskje hun bare vil flørte og ha det gøy. Da er det opp til deg om du vil være med på leken eller om dette ikke er noe du er interessert i Lenke til kommentar
opijos Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hun vet at jeg er forelsket i henne , den enne dagen er hun grei og flørter , den andre dagen ignorer hun meg. Det er veldig irreterende, Tipper at hun har det gøy Endret 28. januar 2009 av opijos Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kanskje hun syntes det er flaut ovenfor de som går i samme klasse som henne. Ettersom du er 13 og hun er 15. At hun på en måte ikke vil ha deg nær seg når hun snakker med de som går i hennes egen klasse. ? Lenke til kommentar
opijos Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Ja sant det , men jeg lurer på HVOFOR hun lar ta av henne BH nesten for hele klassen? eller hvorfor hun sitter opppå fanget mitt i friminuttet , og jeg holder henne på rundt magen eller på lårene. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jenter liker operksomheten dem får, tror heller hun vet det at hvis hun vil ha opmerksomhet fra noen så kan hun alltid gå til deg, prøv å være litt som henne og se om hun "savner" deg etterhvert, da finner du fort ut om du er avhengi av deg rundt seg eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå