Gå til innhold

MPX har Samsung LE46A676 til 12990,- !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billig uten tvil! 32" ligger på 9000 da så kjøp i vei

Fikk inn le32a676 på jobben i dag. Utrolig bra bilde på tven. Blanke flaten på tven gir god bildedybdr og sortnivå. Innsynsvinklen er ekstremt bra til lcd tv:). Jeg er plasmafan men denne serien ble jeg innponert av. Å finne så god lcd tv i den klassen er hardt så er nokk røverkjøp.

Ikke vent med å kjøpe da prisene er på vei opp

Lenke til kommentar
Både nettbutikk og fysisk butikk. Soundgarden setter opp prisen 1. februar, hfk har gjort det allerede.

Soundgarden har ikke satt opp sine priser og skal heller ikke gjøre dette i følge tlf samtale jeg hadde med daglig leder Torsdag. Hvem er hfk?

Lenke til kommentar

Er ikke bare kjedene som øker i pris! Skal nettbutikkene tape penger i krisen? De merker også kursen!

Er ikke skremsel det med prisen! Blekk har steget fra 50 til 100 kr ekstra. På pcfronten har prisen holdt seg da det samme men med mindre specs. På små ting har mye steget noe og samme med tver.

Hvis dette er skremsel fra kjedene. Hvorfor søren har innprisen stiget da mr.smart

Lenke til kommentar
Er ikke bare kjedene som øker i pris! Skal nettbutikkene tape penger i krisen? De merker også kursen!

Er ikke skremsel det med prisen! Blekk har steget fra 50 til 100 kr ekstra. På pcfronten har prisen holdt seg da det samme men med mindre specs. På små ting har mye steget noe og samme med tver.

Hvis dette er skremsel fra kjedene. Hvorfor søren har innprisen stiget da mr.smart

Junior selgeren slår til igjen :!:

Har du begynt å bli frekk også? Du som stort sett bare skriver bare feil og viser din udyktighet dagen lang her inne? Jeg er salgsansvarlig for firma Norek har du hørt om oss? Vi sender elektronikk videre til alle nettbutikker i dette landet og ja jeg har veldig god oversikt for de neste 3 mnd og ingen ting tyder på at nettbutikkene eller vi må opp i pris mr.smartass Noe mer jeg kan rette deg på eller lære deg i dag?

Endret av ken36
Lenke til kommentar
Har oversikt over butikkprisene, men regnet med det gjaldt nett også da den handler mye innport.

Men tokk vist feil og det beklager jeg

Ja det begynner å bli en repitisjon at du tar feil derfor er det virkelig dumt å gå så høyt ut for du slår deg bare enda mer. Et godt råd til deg fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...