Alte-to Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei. Prøver og få til HDMI-switching på NAD T755'en... funker utmerket med "komponent-hdmi" men, når jeg bytter alle kablene, bortsett fra komp.hdmi opp til TVn... så mister jeg bildet... noen som har noen erfaring med dette?? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei. Prøver og få til HDMI-switching på NAD T755'en... funker utmerket med "komponent-hdmi" men, når jeg bytter alle kablene, bortsett fra komp.hdmi opp til TVn... så mister jeg bildet... noen som har noen erfaring med dette?? Dette var litt ullent forklart. -Hva mener du med komp.HDMI ? -Hva mener du med bytter alle kablene ? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) hehe med Komp.hdmi, mener jeg komponent kabel (YpBpR) og med bytte av alle kablene, mener jeg at jeg bytter fra Komponent til HDMI-kabel (fra Altibox'en og PC'n til Receiver'n, HDMI - Til TVn har jeg kun komponent) dette oppsettet virker ikke. Endret 24. januar 2009 av Alte-to Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 hehemed Komp.hdmi, mener jeg komponent kabel (YpBpR) og med bytte av alle kablene, mener jeg at jeg bytter fra Komponent til HDMI-kabel (fra Altibox'en og PC'n til Receiver'n, HDMI - Til TVn har jeg kun komponent) dette oppsettet virker ikke. Tror grunnen er at receiver kun svitsjer HDMI-HDMI og komponent-HDMI. Dvs den gjør ikke om fra digital til analog video. Løsningen blir trolig TV med HDMI inn hvis du skal svitsje i receiver. Jeg kjenner ikke T755, så dette er kvalifisert gjetning. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 hehe, må ha ny TV Først... da HDMI kontakten "falt" av ligger inni TVn en plass noe dårlig lodding/behandling? (second-hand 42" plasma) MEN, får ikke bra nokk bilde med komponent fra PCn nå da :S legger ved 2 bilder. det uklare bildet er via NADn med komponent. det andre er VGA, rett fra PC til tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå