Gå til innhold

Tråløs ruter sende signaler til en annen tråløs ruter ?

Anbefalte innlegg

Hei siter luer litt på en ting, Jeg har en jensen Air:Link 89300 LongRange Extreme-N i stua, også har jeg en ruter på romme til de andre pc der Jensen air link 2954.

For få internett på romme må jeg trekke en nettverkskabel i fra stua inn på romme slitsomt, går det ann motta singnaler fra den i stua å inn på den jeg har på rommme ?

Er ikke så flink til forklare, men håper på noen svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvis den andre router støtter en funksjon som heter WDS, det finner du ut av selv ved å sjekke på internett, så går dette bra.

Lenke til kommentar
Hei siter luer litt på en ting, Jeg har en jensen Air:Link 89300 LongRange Extreme-N i stua, også har jeg en ruter på romme til de andre pc der Jensen air link 2954.

For få internett på romme må jeg trekke en nettverkskabel i fra stua inn på romme slitsomt, går det ann motta singnaler fra den i stua å inn på den jeg har på rommme ?

Linksys Wireless-G Broadband Router 54 den har jeg også veit ikke om det går ann på den ?

Lenke til kommentar

Linksys Wireless-G Broadband Router 54 den har jeg også veit ikke om det går ann på den ?

http://www.meeter.no/PartDetail.aspx?q=p:334241;r:dinpris

Står at det skal være på den ? Åssen seter jeg på det ?:S

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt åssen jeg skal gjøre det på jensen 89300

Det har jo vært greit om du skriver hva du ikke skjønner.

Trådløsinnstillingene på 89300 er som følger:

• Access Point

• Access Point Client

• Access Point Bridge ñ Point to Point

• Access Point Bridge ñ Point to Multi Point

• Access Point Bridge ñ WDS/Universal repeater

NB: Når jeg kjører simulatoren som fritz0r linker til så er ikke Access point client med i valgene. Er denne borte på din firmware?

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...