turnipkongen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 sitter her med knust pc-skjerm og lurer på om dette burde gå på garantien. Skjermen knuste(bresta i ei diagonal stripe opver halve skjermen) av påkjenninga av at eg opna opp lokket, dette burda da ikkje vere normalt? er det nokon som veit kordan eg då stiller i ei eventuell garanti/reklamasjonssak? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er garantien gyldig på skjermen enda da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bare å sende mail til multicom og forklare nøyaktig hva som skjedde og så sende den inn regner jeg med. Dette er utvilsomt en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 ok, takker for, håpgivende svar, begynte å bli litt bekymra her, Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Men spørsmålet om garantien forsatt er gyldig gjenstår? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Men spørsmålet om garantien forsatt er gyldig gjenstår? vel, kjøpte pc-en høsten 08, så vil da tru at garantien fortsatt er gjeldande. Lenke til kommentar
darket Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 at du har trykkbelastet skjermen går som regel ikke på garanti.. ikke nevn det engang, si det bare skjedde når du surfet så kanskje du har en sjangs.. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 vel, sidan det skjedde av at eg opna skjermen(!) vil ikkje klassifisere det som trykkbelastning, meir normal bruk. Lenke til kommentar
Ragnar Rakneball Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan det ha skjedd noe med maskinen FØR du åpnet den da? Har da aldri før hørt om noen som har åpnet en laptop, for så at skjermen skulle sprekke. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan det ha skjedd noe med maskinen FØR du åpnet den da?Har da aldri før hørt om noen som har åpnet en laptop, for så at skjermen skulle sprekke. Det er ikke så rart som du kan tro, det er tross alt en ganske stor belastning for en stor overflate å "sloss" mot hengslene, spesielt siden denne ikke har hakefester, men feste via hengslene for å holde skjermen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå