TST Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Velkommen til en verden fylt av verdige dverger, mektige magikere og skremmende krigere. Å tre inn i Blizzards magiske verden skal føles helt naturlig, en sømløs utvikling fra ønsket om å spille med vennene dine i en fantasyverden. Gamer.no tok turen til Stockholm og kunne ta en kikk på den Blizzards kommende stortittel World of WarCraft i aksjon. http://www.gamer.no/features/world_of_warcraft/ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ja, vet ikke hva jeg skal si, det ser utrolig bra ut, synes det ser mye bedre ut enn star wars galaxies, humm, håper det bare ikke blir like repetivt som dark age of camelot... første gang man ser den mountain king statuen må være en litt for kul opplevelse *glede mæ* Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg stort! Håper beta-testingen kommer fort igang og at den blir åpen for oss "vanlige" og ikke bare spesielt inviterte. Gleder meg! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Dette spillet blir nok ganske bra. Vi kjenner blizzard, kvalitet hele veien Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 kan man begynne å søke om å bli beta tester? Om det er, kor kan man søke? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Blizzard annonserer sikkert det i god tid før, hvis det blir en åpen beta. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Fant denne på Battle.net forumet. Ikke vet jeg om dere finner denne interesant, men slik jeg leser den igjennom linjene så blir beta-testingen åpen. http://www.battle.net/forums/thread.aspx?F...nt=46#post78173 (WoW siden ble nettopp lagt til som en av de mange sider jeg sjekker daglig :wink: ) *Gleder meg enda mer nå* Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Eh... Jeg leste at battle-net skulle være en gratis-tjeneste, som med wc3... Betyr det at det ikke blir en måneds-avgift, som på de fleste andre onlie-adventure spillene, som f.eks. everquest ? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Eh... Jeg leste at battle-net skulle være en gratis-tjeneste, som med wc3... Betyr det at det ikke blir en måneds-avgift, som på de fleste andre onlie-adventure spillene, som f.eks. everquest ? Dette står det skrevet om i sniktitten. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Blikke mye WoW på battle.net nei Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 WoW vil ikke kjøres på Battle.net nei, det blir en betal-tjeneste. Kan ikke vente. Er bare glad jeg er ferdig utdannet til sommeren, for dette kommer til å stjele all fritid Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Post i gamer.no eller i denne tråden når betaen er sluppet da! 8) Lenke til kommentar
ilex Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 blir nok meget bra, men å "betale for å spille" opplegget med MMORPG'er gjør dem uaktuelle, spes. for en så sporadisk spiller som meg. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kommer til å bli stort dette. Gruer meg til hvor mange timer det kommer til å okkupere spill tida mi. Håper jeg får samme "feeling" som da jeg startet med Asherons Call. Skal nok teste SW: Galaxies også, men tror at WOW kommer til å kapre meg fullstendig. Blizzard gjør jo liksom aldri noe feil. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 et par hundre kroner for et halvt år spilling er jo ingenting, det vanskeligste e å snappe kredittkorte til mutra uten at ho merke det (e under 18 ) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 et par hundre kroner for et halvt år spilling er jo ingenting, det vanskeligste e å snappe kredittkorte til mutra uten at ho merke det (e under 18 ) Nei det vanskeligste blir å gå fra maskinen, for jeg er stygt redd at dette kommer til å bli braaa! Kommer nok til å gå et par uker foran skjermen ja. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 et par hundre kroner for et halvt år spilling er jo ingenting, det vanskeligste e å snappe kredittkorte til mutra uten at ho merke det (e under 18 ) Nei det vanskeligste blir å gå fra maskinen, for jeg er stygt redd at dette kommer til å bli braaa! Kommer nok til å gå et par uker foran skjermen ja. sant, sant Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 La merke til en liten kul sak da jeg var på min daglige tur innom Blizzard. http://www.blizzard.com/wow/ Noen som legger merke til hva som står som nyheter? :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 La merke til en liten kul sak da jeg var på min daglige tur innom Blizzard. http://www.blizzard.com/wow/ Noen som legger merke til hva som står som nyheter? :wink: Du kan jo ta en tur innom Battle.net, den offisielle hjemmesiden og presseavdelingen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg