Gå til innhold

Sniktitt på World of WarCraft (PC)

Anbefalte innlegg

Velkommen til en verden fylt av verdige dverger, mektige magikere og skremmende krigere. Å tre inn i Blizzards magiske verden skal føles helt naturlig, en sømløs utvikling fra ønsket om å spille med vennene dine i en fantasyverden. Gamer.no tok turen til Stockholm og kunne ta en kikk på den Blizzards kommende stortittel World of WarCraft i aksjon.

http://www.gamer.no/features/world_of_warcraft/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vet ikke hva jeg skal si, det ser utrolig bra ut, synes det ser mye bedre ut enn star wars galaxies, humm, håper det bare ikke blir like repetivt som dark age of camelot...

første gang man ser den mountain king statuen må være en litt for kul opplevelse *glede mæ* :)

Lenke til kommentar

Kommer til å bli stort dette. Gruer meg til hvor mange timer det kommer til å okkupere spill tida mi. Håper jeg får samme "feeling" som da jeg startet med Asherons Call. Skal nok teste SW: Galaxies også, men tror at WOW kommer til å kapre meg fullstendig. Blizzard gjør jo liksom aldri noe feil.

Lenke til kommentar
et par hundre kroner for et halvt år spilling er jo ingenting, det vanskeligste e å snappe kredittkorte til mutra uten at ho merke det (e under 18 ) :roll:

Nei det vanskeligste blir å gå fra maskinen, for jeg er stygt redd at dette kommer til å bli braaa! Kommer nok til å gå et par uker foran skjermen ja.

Lenke til kommentar
et par hundre kroner for et halvt år spilling er jo ingenting, det vanskeligste e å snappe kredittkorte til mutra uten at ho merke det (e under 18 )  :roll:

Nei det vanskeligste blir å gå fra maskinen, for jeg er stygt redd at dette kommer til å bli braaa! Kommer nok til å gå et par uker foran skjermen ja.

sant, sant :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...