*Magnus* Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei. har vært i jobb i 4 år, men vil tilbake til skolen, for og utdanne meg videre. Sist når jeg gikk på skole, så gikk jeg yrkedsfag, altså, jeg har ikke hatt allmen, så jeg må ta allmen påbyggning slik jeg har forstått det, for og så kunne søke meg på høgskole senere. Nå hadde jeg tenkt og søke meg hos Katedralskolen i Trondheim, men jeg finner ingen plass og søke. Jeg har hørt av flere at man kan skrive en søknad på nettet, istedenfor den gammeldagse måten, ved og fylle ut et skjema. Har søket på siden til skolen, men finner ingenting om søknad. Er det noen som vet hvordan jeg kan søde dit? Må jeg nedover og få et slikt papirsøknad. eller kan jeg søke elektronisk? -Takk Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 En telefon til skolen ville oppklare det meste? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vigo.no Men kan godt hende at du trenger å kontakte skolen for brukernavn og passord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå