Herr Brun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Outlook sjekker automatisk etter mail hvert minutt. I dag får jeg ingen beskjed når jeg får inn nye mail. Vil gjerne få det, hvordan ordner jeg dette? Bruker office 2003. Endret 23. januar 2009 av Herrbrun Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Gå på menylinjen Verktøy > Alternativer > fanen Innstillinger > Epost alternativer > Avanserte e- postalternativer. Kryss av i "Vis et konvoluttikon i systemstatusfeltet" og kryss av i "Vis skrivebordsvarsel ved ny e-post". Klikk deretter på Innstillinger for skrivebordsvarsel. Under "Varighet" kan du dra slideren til høyre for å angi hvor lenge du vil at skrivebordsvarselet skal vises. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Takk. Er til bestefar. Selv bruker jeg ikke outlook, ergo har jeg ingen peiling på hvor de forskjellige innstillingene er. Da setter vi denne som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå