Gå til innhold

Pris på brukt Nikon D60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jadda, helt klart..Det at du får 3 bud som er over nypris skjer ikke. Det er ren løgn er jeg redd. Hva vil du oppnå? At folk skal se opp til deg? At du skal framstå som en syndfri mann? Det er bare latterlig å anklage andre for svindler, mens du sitter her å skriver direkte løgn. Kvalmende.

Ha en ellers fin dag

Lage mange konto'er er kvalmende, for det er hva jeg tror du gjør, Macbook24ghz!

Lage mange kontoer? Hva er det du snakker om ? Hold deg til emnet du er du snill :)

Fordi det er så opplagt. Ny bruker og 10 min etter registrering allerede i denne tråden og bare innlegg i denne tråden også.

Lenke til kommentar
Jadda, helt klart..Det at du får 3 bud som er over nypris skjer ikke. Det er ren løgn er jeg redd. Hva vil du oppnå? At folk skal se opp til deg? At du skal framstå som en syndfri mann? Det er bare latterlig å anklage andre for svindler, mens du sitter her å skriver direkte løgn. Kvalmende.

Ha en ellers fin dag

Lage mange konto'er er kvalmende, for det er hva jeg tror du gjør, Macbook24ghz!

Lage mange kontoer? Hva er det du snakker om ? Hold deg til emnet du er du snill :)

Fordi det er så opplagt. Ny bruker og 10 min etter registrering allerede i denne tråden og bare innlegg i denne tråden også.

Unskyld meg, men var ikke denne diskusjonen avsluttet?

Hadde du gjort litt research før du kommer med slike påstander hadde du sett at jeg har deltatt i lagnt flere diskusjoner enn denne. Så la oss legge dette bak oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...