Blyantspisser Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei. Jeg har problemer med å få skjermkortene mine (2 stk Nvidia GeForce 6800 GS) til å fungere i SLI. Jeg begynner dessverre å mistenke at det ene skjermkortet er ødelagt. Når jeg har installert driverne til begge skjermkortene, kommer det nemlig et gult utropstegn på den nederste driveren, og på driverens Enhetsstatus står det "Denne enheten kan ikke starte (Kode 10)". Under Ressurser står det at det er et problem med enheten. Når jeg kobler skjermen til det nederste skjermkortet kommer det heller ingen signaler, og det skjer heller ingenting om jeg setter det nederste skjermkortet øverst. Ingen signal da heller. Og som om ikke det er nok, har jeg heller ikke mulighet til å fikse på noen SLI-innstillinger i Nvidia-kontrollpanelet, for det er bare ett skjermkort oppført. Er det ene skjermkortet ødelagt, eller er det noe annet som er galt? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har du prøvd å kjøre det kortet du mistenker å være ødlagt aleine uten det andre koblet til? Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ja. Jeg tok ut det kortet som funker, og satte det ødelagte(?) kortet på dets plass (øverst, på plassen til det fungerende kortet). Ingen signal på skjermen. Da jeg byttet tilbake til det andre igjen, kom det bilde på skjermen igjen med det samme. Endret 23. januar 2009 av Blyantspisser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå