Gjest fliks Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hallo! Lurer litt på noe angående en jente jeg møtte for litt over en måned siden på en fest. Vi begynte og få en del alkohol innabords og jeg følte at vi hadde god kjemi, hun satt på fanget mitt, vi tok litt på hverandre (Bare holde hverandre i hendene osv), vi pratet om løst og fast, så ble det litt mer intimt og vi kysset og vi hadde en utrolig fin kveld. I senere tid har vi pratet med hverandre ganske ofte, både på msn og face to face, og det er en gnist der, så jeg tenkte jeg skulle spørre om hun en dag ville være med å finne på noe, f.eks gå på kino, på en restaurant eller se en film hjemme hos meg. Og her kommer spørsmålet, blir det for frampå av meg hvis jeg spør henne om dette face to face? At hun kanskje vil føle seg presset til å si ja, eller føle seg utilpass? Føler også at det blir litt rart og kanskje litt fjortiss og spørre henne over nettby eller melding, gir meg liksom den følelsen av at jeg er tilbake i 2.kl hvor man får vennene sine til å spørre for seg. So basically det jeg lurer på, er det for frampå av meg og spørre henne face to face om hun vil være med på og se f.eks en film en dag? Eller er det bedre og sende henne en sms? Jeg er forresten 16 år hvis det er til noen hjelp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Spørr henne ansikt til ansikt. Det viser at du har mot nok til å vise interesse. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har du baller så spør du henne direkte. Bare husk å se til at settingen er avslappet. Og uansett svar så ikke vis noen følelser. Bare aksepter svaret. Planlegg tidspunkt om svaret er positivt. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke si det som om det er en big deal, la det bare høres ut som det popper opp i hodet ditt liksom. Ellers har det kanskje en tendens til å høres litt needy ut. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Si heller ikke "Vil du komme og se film en gang?", si heller "Vil du komme og se en film på "insert dag"?" . Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg for min del gjorde noe lignende. Jeg bort til vedkommende og pratet, akkurat i det jeg skulle til å gå snudde jeg meg tilbake og sa: forresten, hva sier du til å finne på noe en dag? Den funket Som det allerede er skrevet virker det da som du ikke har tenkt på det, og at du er likegyldig til hva du får som svar Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Face to face, gutt! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Face to face er alltid det beste ja. Men ta hu med på en date som ikke inneholder kino. Kino kan dere dra på når dere er sammen. Ta hu med på noe morsomt (aking, go-kart, skøyter, etc) som dere samtidig kan snakke sammen når dere vil, og ikke må være stille fordi det er en film som går. Vær personen som tar hu med på en date som er helt ulik det alle andre ville gjort. Det gjør så mye mer inntrykk en den standard kino + middag som alle andre gjør. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 det beste er hva som føles rett for deg. hvis du føler deg ukomfortabel når du spør face to face kommer hu til å merke det og eventuelt bli ukomfortabel selv. hvis du syns det er best å spørre på msn så gjør du det. følg magefølelsen din du, ikke diskusjon.no folk (det inkluderer meg) som ikke har peiling på hvem dere to er. Lenke til kommentar
floww Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 har gjort sånt både face2face og via msn/sms osv. begge måter funker, men vær litt care i holdningen. viktig å ikke virke desperat, må holde på litt spenning med mindre jenta liker det da.. men de fleste liker å spille et spill iaff. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Takker for all hjelp og svar. Spurte henne face to face i dag etter litt småprat, og hun kommer på torsdag (= Det med ikke å vise følelser, jeg ble jo selvsagt glad og smilte, men følte heller ikke det ble needy eller at jeg mistet holdningen. Men det føltes riktig, og det er vel det som teller til syvende og sist, som jagarock var inne på Er forresten jeg som er trådstarter hvis du ikke har skjønt det til nå, bare at nå har jeg fått registrert meg! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du må huske på at selv om du ikke skal virke needy, så skal du vise følelser. Du skal bli glad av ting dere gjør, og du skal vise interesse. Husk at du skal vise selvtillit og interesse, uten å komme frem som enten needy eller en følelsesløs kald kar.. Hårfin balanse, men vis heller litt for mye interesse, enn for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå