Merk. Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hallo! Fant ingen forumdel som passet så jeg poster her Jeg fikk for litt siden en SMS fra Zent.no som sier Kjære kunde. Vinne en 50" FlatskjermTV? Vet du svaret? Hva er navnet på hovedrolleinnehaveren i Forrest Gump(...) Spørsmålet er da om zent er no' nigeriansk prins-fakter, for jeg har aldri registrert meg på denne siden. Siden virker lite troverdig, da du må ringe et mobilnummer for å kontakte siden. Jeg avmeldte meg nettopp, men 15kr (pr. mottatte melding) ble likevel trekt fra saldoen, som er da penger jeg ikke får tilbake. Litt irriterende i grunn. Takk for svar Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Snakk med politiet eller banken eller mobiloperatøren din så skal de nok hjelpe deg med å få sperra den tjenesten. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette skjedde meg meg også, uten at jeg noen gang har vært borti nettsiden. Er det noen som har noe informasjon om zent.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå