Phaser_ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Se hva som dukket opp i vannet mitt. Pføy! Men kansje noen liker det bedre enn meg. Pentax k20d DA 100mm 2,8 macro ett par blitzer Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Måtte flire når jeg så dette. Litt synd at fokus ikke sitter oppe på glansen. Da ville det vært et virkelig blinkskudd. Nå er det absolutt et artig bilde, men ikke noe mer. Liker forresten fargene. Lyset er og bra, - men noen reflekser kunne med fordel vært klonet ut. Tenker på området på og rundt glans, resten er greit. Eller har du vært bortpå med kloneverktøyet? I så fall ha du slurva. Endret 23. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Litt synd at fokus ikke sitter oppe på glansen.- men noen reflekser kunne med fordel vært klonet ut. Tenker på området på og rundt glans, Mener du da på glans-penis? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mest sanslig. Fett bilde av en dråpe, selv om det florer en del av de. Hadde ett som bare het: "Fallos", men det forsvant under datacrashet mitt. Gjett hva den dråpen så ut som? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Mest sanslig. Fett bilde av en dråpe, selv om det florer en del av de. Hadde ett som bare het: "Fallos", men det forsvant under datacrashet mitt. Gjett hva den dråpen så ut som? En fallos? Er ikke klonet noe. Gjorde ett forsøk på refleksjonene nede men fikk ikke til så lot det være. Endret 23. januar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mener du da på glans-penis?Yep Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det ikke litt bekymringsfullt at her er en gjeng gutter som diskuterer peniser og oppbygningen av den fremfor å drive bildekritikk ? Nå skal man ikke tenke mye koffert for å se hva dette ligner ... Er forøvrig enig med Fototim at fokusen er det største problemet her. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det ikke litt bekymringsfullt at her er en gjeng gutter som diskuterer peniser og oppbygningen av den fremfor å drive bildekritikk ? Tom Overhodet ikke. Det ville tvert i mot vært bekymringsverdig om vi ikke turde. Hilsen Pikksteambevegelsen Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg kunne godt ha tenkt meg att den var skarp helt til topps men er ikke helt enig att bilde blir ødelagt av uskarpheten heller. Uskarpheten er med på å hjemme(sladde) det vi alle så gjerne vil se og tilføyer dermed en lengsel eller begjær i bildet. Huff dette høres helt forferdelig galt ut. Endret 23. januar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Fokuset brydde meg egentlig ikke så mye som den grønne flekken til høyre. Alvorlig talt, folkens, vi kan ikke bare fokusere på glansen heller. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Morsomt.. =D Uskarpheten er grei den; slik det er nå burde jo dette være ett bilde som kan være greit å bruke i asia etc også Med full skarphet vet vi jo at det fort ville blitt sladdet der nede uansett .D Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Fokuset brydde meg egentlig ikke så mye som den grønne flekken til høyre. Alvorlig talt, folkens, vi kan ikke bare fokusere på glansen heller. Ja pussig ingen andre har sett den. Litt sopp inne ved rota er jo ikke det helt store. Endret 24. januar 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå