tha2h Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hei. Jeg har hørt ifra en diverse kompiser at det er mulig og laste ned et program til ipoden så gjør slik at det blir høyere lyd i ipodn. Har noen av dere hørt om dette? Eller vet hvordan jeg instalerer programmet slik at det kommer inn på Ipoden? Takk for svar - Tha2h :!: Endret 23. januar 2009 av tha2h Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noe du kan gjøre som er veldig enkelt er jo å gå på "vis info" så velger du "valg" og setter volumjustering på +100% OG har du prøvd å google det? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvorfor trenger du mer lyd, det er da høyt nok? Eller skal du ha mer lyd slik at du kan plugge inn headsetet, legge det rundt halsen og kjøre på full guffe slik at du kan dele musikken med alle andre? Slik som alle fjortiskukkene gjør? Btw, hva faen er poenget med det? Gå med headsetet rundt halsen og kjøre opp lyden og irritrere granskrotten ut av andre folk? Har ikke hørt at det går ann, men det avhenger vel av hvordan modell du har kanskje? Lenke til kommentar
tha2h Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Hvorfor trenger du mer lyd, det er da høyt nok? Eller skal du ha mer lyd slik at du kan plugge inn headsetet, legge det rundt halsen og kjøre på full guffe slik at du kan dele musikken med alle andre? Slik som alle fjortiskukkene gjør? Btw, hva faen er poenget med det? Gå med headsetet rundt halsen og kjøre opp lyden og irritrere granskrotten ut av andre folk? Har ikke hørt at det går ann, men det avhenger vel av hvordan modell du har kanskje? jeg har en Ipod nano. Har skjekket volum kontrollen. og den er på fult. men det er enda ikke noe spessielt med lyd i den:S Det spilles jo faktisk høyre da jeg plugger headsette i mobilen.. Så noe må være galt Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://gopod.free-go.net/ Funket på min Nano for noen år siden. Lenke til kommentar
tha2h Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 http://gopod.free-go.net/ Funket på min Nano for noen år siden. Takker og bokker - Løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå