Prytz. Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Foto av due tatt på verandaen på hotellrommet på Gran Canaria. Jeg liker posituren samt at formen på hals/hodet til fuglen går igjen i palmen/himmelen bak. f/8 1/500 sek. ISO-200 85mm Kritikk? =) Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg syns det var ganske fint jeg Fint lys og positur og god ro over bildet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Whoah. Det var et ganske harmonisk bilde egentlig. Litt rart å se en due med palmer i bakgrunnen, men jævlene er jo noen trekkdyr såeh. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Pent, og befriende morsomt med posituren. Den gjentakelsen du nevner hever absolutt bildet. Dua hadde kanskje tålt en tanke mer fargemetning (med forbehold om at browseren min er på greip, det så nemlig bedre ut når jeg tok opp bildet i et annet program). Lenke til kommentar
Carny Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har ikke så mye mer å si enn at refleksjonen var tøff Ellers er annet positivt allerede nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå