PrettyBoy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Heey, vil bare få noen andre sine synsvinkler som er litt mer erfarne/lurere enn meg, lurer på hva dere synes om dette programmet? Noen som har et bedre 7 dagers program?Er det dumt å trene 7 dager i uka? Noen som har et program som dekker hele kroppen? Målet mitt akkuratt nå: Er å legge på meg mest mulig muskelmasse, altså opp i vekt på alle områdene,. Jeg trener: Program 1: 5 uker man-søn Man: Rygg og Bryst, Tirs: Bi og tri Ons: Lår og legg. Tors: Rygg og bryst,.osv..ingen fridager.. Program2: etter 5 uker med program1, kjører jeg: Man:Bryst, Tirs: Rygg Ons:skulder Tors: Bi og Tri, Fre:Lår og legg, Lør:Bryst igjen osv..Hver dag,. Har en jobb fra 8 til 16, men mener at jeg har krefter til å trene hverdag,. såå hjelp til folkeens, kom med forslag,.Spør i vei, visst jeg har glemt noe,.Veier 73 kg er 174 høy,. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg tror det ikke er så lurt å trene 7 dager i uken. 3-4 passer nok bedre. Kroppen trenger jo hvile, eller så kommer du til å bli helt kjørt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) skaff deg heller et helkropps program med basis øvelser som du kjører 3 ganger i uken eller noe. Grunnen til helkroppsprogram er at vist du f.eks på onsdag ikke rekker å trene, henger du igjen på f.eks lår å legg. men med helkropps program så har det ikke så mye å si. Og med et helkropps program med basis øvelser så trener du også støttemuskler til musklene å da blir det lettere å ikke få stans i treningen. Du får også bedre fremgang vist du kjører en muskel greit 2-3 ganger i uken en vist du kjører den til full utmattelse 1 gang i uken. Dessuten tror jeg det å trene 7 ganger i uken kommer til å være veldig demotiverende etterhvert å jeg ser for meg at du blir lei etter en stund. anbefaler RYP programmet Last ned Gratis her http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572 Endret 23. januar 2009 av samebob Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1060728 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 hehe ok thaanx, 7 dagers programmet kan bli slit ja,.mye bra info her.. og hvorfor jeg tar en muskelgruppe hverdag, er for å øke masse, i 5 uker,.tar jeg helt feil her??? Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Dette her er ikke noe treningsprogram. Sikkert øvelser som kommer til å bli utført helt uten mål og uten tilpassning mellom muskelgrupper. Bryst/rygg ? hvem trener det :S. Skaff deg som de andre sier, et fullkroppsprogram og start helt enkelt. En som deg trenger IKKE å trene så mange dager i uka, det holder med 3, maks 4 ganger. Endret 23. januar 2009 av Hsw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå