Gå til innhold

[Løst]Trenger HJELP her!Treningsprogram!

Anbefalte innlegg

Heey,

vil bare få noen andre sine synsvinkler som er litt mer erfarne/lurere enn meg, lurer på hva dere synes om dette programmet? Noen som har et bedre 7 dagers program?Er det dumt å trene 7 dager i uka? Noen som har et program som dekker hele kroppen?

Målet mitt akkuratt nå: Er å legge på meg mest mulig muskelmasse, altså opp i vekt på alle områdene,.

Jeg trener:

Program 1: 5 uker man-søn

Man: Rygg og Bryst,

Tirs: Bi og tri

Ons: Lår og legg.

Tors: Rygg og bryst,.osv..ingen fridager..

Program2: etter 5 uker med program1, kjører jeg:

Man:Bryst,

Tirs: Rygg

Ons:skulder

Tors: Bi og Tri,

Fre:Lår og legg,

Lør:Bryst igjen osv..Hver dag,.

Har en jobb fra 8 til 16, men mener at jeg har krefter til å trene hverdag,.

såå hjelp til folkeens, kom med forslag,.Spør i vei, visst jeg har glemt noe,.Veier 73 kg er 174 høy,.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skaff deg heller et helkropps program med basis øvelser som du kjører 3 ganger i uken eller noe.

Grunnen til helkroppsprogram er at vist du f.eks på onsdag ikke rekker å trene, henger du igjen på f.eks lår å legg. men med helkropps program så har det ikke så mye å si.

Og med et helkropps program med basis øvelser så trener du også støttemuskler til musklene å da blir det lettere å ikke få stans i treningen.

Du får også bedre fremgang vist du kjører en muskel greit 2-3 ganger i uken en vist du kjører den til full utmattelse 1 gang i uken.

Dessuten tror jeg det å trene 7 ganger i uken kommer til å være veldig demotiverende etterhvert å jeg ser for meg at du blir lei etter en stund.

anbefaler RYP programmet ;) Last ned Gratis her :)http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Dette her er ikke noe treningsprogram. Sikkert øvelser som kommer til å bli utført helt uten mål og uten tilpassning mellom muskelgrupper. Bryst/rygg ? hvem trener det :S. Skaff deg som de andre sier, et fullkroppsprogram og start helt enkelt. En som deg trenger IKKE å trene så mange dager i uka, det holder med 3, maks 4 ganger.

Endret av Hsw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...