gwh Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Har sett mye på play.com sine sider og har handlet en del ting fra de før. Har bare god erfaringer med de. Snublet borti shopto.net sine sider ved en tilfeldighet, og har så langt 2 kjøp der. Ratchet & Clank, TOD til gbp 9,99 samt Lego SW gbp 15,81. Begge er platinum edition men hva så :-) Forsendelseskost per sending var gbp 3,50 for rekommendert sending (Royal mail), som er minimum. Første sendingen ble stoppet i tollen, men sendte bare over kvitteringen fra Shopto og den ble sendt videre dagen derpå. 2dager til norge, + 5 dager i norge inkludert sende meg brev om at varen vor fortollingspliktig. Løste seg som beskrevet ovenfor. Andre handelen kjøpte jeg på preorder. Tok en uke til varene ble sendt, men ligger nå åventer på meg på psoten, 3 dager etterpå. Endret 25. januar 2009 av gwh Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 høres bra ut:) må innrømme at jeg ble litt skeptisk da jeg så siden...ser litt jalajala ut Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe kanskje mirrors edge derfra til PS3.. Hvordan er det hvis man bestiller 2-3-4 varer samtidig derfra ? deler de det opp i 1 og 1, slik som med play.com ? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Så vidt jeg vet, nei. Man kan dog sende en forespørsel til de, Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bestilte mirror's edge på torsdag, men var da ikke inne på lager etter hva jeg har forstått, for foreløpig er det bare en pre-order :S Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har kjøpt Ratchet & Clank der selv, ble stoppet i tollen fordi dem ikkje skrev pris på pakken og heller ikkje avsender men var bare til og send einn kviteringen så gjikk alt fint. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Den kvitteringen dere sendte inn, var det bare orderbekreftelsen på mail? Dvs. i £, og ikke €? Har lyst til å bestille et spill til £19.99, men det blir ikke like kult hvis jeg må sende inn 26€ til tollerne... Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har ventet 5 uker på mirror's edge nå. Det er forstatt i pre-ord. Noe som har opplevd det før?? Begynner å bli drit lei av å vente... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå