BlueCreature Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg bruker da altfor mange timer på CS 1.6, så lurte jeg på om dette hadde vært noe til konsoll ? hva tror du ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Huff, nei. Visse spill passer best på pc. Samme som Red Alert-spillene til konsoll; hva faen?! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Et gammelt drittspill som CS (og i hvertfall ikke 1.6) blir ikke vurdert på konsoll engang. Jeg er sikkert på at dersom en av de ansatte foreslår dette ved lunsjbordet som en spøk blir han/hun slått til blod!!! MEN: Et reelt konsept kunne vært et nytt CS. Et CS med grafikk som L4D, altså ikke altfor høyre systemkrav, og med masse bugfiks. DET hadde slått ann! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 CS er så grøttekjedelig at jeg heller ville dratt opp Tarzan til PS1 og spilt det i stedet for. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 CS er så grøttekjedelig at jeg heller ville dratt opp Tarzan til PS1 og spilt det i stedet for. Faktisk helt enig. Lastet ned Uplink og begynte å spille det igjen i dag; hadde helt glemt hvor fantastisk bra dette spillet er! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei. Det eksisterer et CS til xbox, men det var ikke noe bra. Blir ikke det samme på konsoll. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei. Det eksisterer et CS til xbox, men det var ikke noe bra. Blir ikke det samme på konsoll. Bombe. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 CS 1.6 er fantastisk, dere har ikke peil på spill hvis dere takker nei til en slik klassiker. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det har så lite å stille opp med mot f.eks. CoD4 at jeg griner. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du er klar over at det er stor forskjell fra pc til konsoll big-mama? Et spill som er bra på pc blir ikke automatisk bra på konsoll og omvent. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Veldig sant. Se bare på C&C-spillene. Fungerer på PC, ikke på konsoll.. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei! Har selv spilt 1.6 i flere år, men jeg tviler på at det vil bli noe bra på en konsoll. CS - og de fleste andre First-Personspill bør være på data! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå