Mokko Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei Jeg har spilt dette Nazi Zombie -greiene på Call of Duty: World at War et par ganger med broren min, men da jeg skulle gjøre det igjen for noen dager siden var muligheten borte! Ja, jeg har rundet spillet og jeg har et trofé som bevis. Men jeg finner ikke Nazi Zombie -muligheten hverken på Offline Singleplayer, Split-screen eller Online, hvor har den blitt av? Ser her at det er flere som har dette problemet, har det muligens gått galt under en oppdatering? Og hvordan fikser jeg det..? Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hadde vært genialt trist om de fjerna det (selv om vi har betalt for det), og så lagt det ut som en add-on på PSN for 50ish kr Det er jo såklart ikke det som er skjedd (eller kommer til å skje), er trolig bare litt krøll fra deres side =) Kommer sikkert en patch som fikser det. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Etter de gjorde sånn at alle kunne bruke Zombie-mode online,skulle jeg og en tjommi spille 2player og da var den blitt vekke ja. Så du er ikke den ensete,save game er bare blitt fokket! Må runde det på ny då,må hvertfall jeg,men trophy er der Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Fant ut av det nå. Er bare å spille siste kapittel på nytt, så unlockes det igjen. Jeg trykket bare på "Resume Game", så kom jeg til siste kapittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå