Skosåle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Tipper det etterhvert kommer minst en expansion i kvartalet slik det har gjort siste årene med The Sims 2... 2004: The Sims 2 2005: 3 expansions 2006: 4 expansions 2007: 5 expansions 2008: 5 expansions Kan være at jeg ikke har fått med meg noen også På 4 år har det kommer ca 18 expansions til The Sims 2 Er det så mange? Så jævla fail Endret 25. januar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Håper det blir en god del nytt innhold i rom fasen, ja.Det ble alt for ensformig etter en stund, det var gøy så lenge det varte. Lite innhold originalt? Akkurat som The Sims 1&2? Nettopp fordi det er lagt til rette for expansion packs . Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Håper det blir en god del nytt innhold i rom fasen, ja.Det ble alt for ensformig etter en stund, det var gøy så lenge det varte. Lite innhold originalt? Akkurat som The Sims 1&2? Nettopp fordi det er lagt til rette for expansion packs . Klart, tipper folk vill drept for å skaffe seg den her når The Sims 2 kom ut, alle lengter etter skikkelige IKEA-møbler i huset sitt! Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 joa.. romfasen ble jævlig crapy ettervert men av en merkelig grunn syns jeg galactic adventures så låvende ut ... tanken på og skaaaape ... akkurat som jeg tenkte om første dosen men den var ikke direkte det jeg håpet på. det var liksom litt for lite å gjøre.. romfasen var rett og slett skuffende men stamme fasen vel.... litt morsomere men alt var liksom kort og i mikroformat Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Men hvor er multiplayer-versjonene? Hvordan skal det foregå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg