CybahDuckx3 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Når vi begynner å nå slike specs, syne jeg Atom er i minste laget. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg håper mer på noe ala' en undervoltet og nedklokket AMD Athlon 64 x 2 (dualcore) med 45nm produksjonsteknikk på et lavstrøms brikkesett med integrert undervoltet/klokket radeon 4350. Lagring fra en SSD på PCIe x1 (noe ala' andre netbooks), for eksempel . Og standard lavprofil DDR2 RAM, 2-4GB. Tilkoblingsmuligheter: 4 USB, multiminnekortleser, DVI/HDMI ut. Integrert WiFi, og webcam. Mulighet for 3G, bluetooth, og GPS.Noe slikt ville vell kanskje gått som en billig laptop i stedet, men nettop lite format er jo poenget så det blir enkelt å ha med. Lenke til kommentar
Nisselord Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Alfa og omega for netbooks for meg er batteritid. Jeg vurderete Acer, men valgte den bort pga batteriet. Vet det er mulig å kjøpe 6-cell ved siden av, men av prinsipp... Falt på EEE 1000H, og er veldig fornøyd med deg. Anbefales. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Falt på EEE 1000H, og er veldig fornøyd med deg. Anbefales. Så fornøyd at du ikke bare skrev denne posten med din nye PC, men faktisk også til den...? Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Går det ann og sette inn en ekstra gig ram i maskinen? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg regner med at denne støtter maks 1,5 GB, hvor 512 MB er loddet fast. I tillegg er det en slot (som på 1 GB variantene har 512 MB) som støtter 1 GB. AA0 A110 og A150, er det ikke tilgang til denne sloten, så man må åpne PCen og miste garantien. På denne nye, skal de være enkel tilgang til sloten (tror jeg). Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det siste jeg leste var at det er en slot, det står 1gb i når du får maskinen, maskinen støtter opp til 2gb, slotten er lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå