Kea Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hei! Jeg vil begynne å spille WoW. Jeg har en bærbar data med 42 GB harddisk, men bruker en ekstern harddisk pga jeg har bare 12 GB ledig plass. Problemet er bare at jeg ikke kan installere spillet. Det blir jo installert på den eksterne harddisken, men hver gang (jeg har prøvd 3 ganger) jeg prøver å installere opprettes det en temp-mappe. Og den sletter seg selv når installasjonen er ferdig, noe som gjør det umulig å installere. Ikke kan jeg gi mappen nytt navn heller, for den er jo i bruk under installasjonen. Jeg har også prøvd å opprette en egen mappe, men det går heller ikke. Noen som har råd? Jeg ville være veldig glad for hjelp, ellers har jeg kjøpt det til ingen nytte. På forhånd takk. Edit: Hvis denne posten er feilpostet (jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle poste den) så bare flytt den til riktig kategori Endret 23. januar 2009 av Tweety-bird Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Temp mappe? Den skal jo bli slettet etterpå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ja, men det er ikke meningen at spillet skal installeres i en temp mappe. Da slettes jo mappen etterpå, og alle filene fra installasjonen i tillegg. Og da kommer det alltid opp etter installasjonen at "filen <navn> kunne ikke lokaliseres" eller noe sånt, og installasjonen blir avbrutt på 99% Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Installer spillet på den bærbare maskinens innebyggete HDD og oppgrader spillet. Deretter kopierer du spillet fra den innebyggete HDDen over til den eksterne HDDen. Dette skulle fungere i teorien, men ikke all teori funker i praksis. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg prøvde det nettopp, og samme resultatet. "World of Warcraft.temp". Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Innstallerer du fra plate eller fra .exe fil lastet ned fra nette? Om det er nedlastet fil kan det være en feil i den. Om det er fra en plate, forsøk å last ned clienten fra wow-europe.com. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Joda, fra CD. Skal prøve det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Vel, jeg trenger en aktiveringskode for konto... skal ikke det stå en eller annen plass på coveret til spillet? Jeg har bare en kode, men jeg vet ikke om det er installasjonskoden eller aktiveringskoden... hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis du har en kompis som har wow, eller vet om noen, så kan du dra bort til han med eksterne harddiscen, og bare kopiere hele world of warcraft mappen hans over til din eksterne harddisk. Deretter koble til din laptop, åpne wow mappa på den eksterne harddiscen og kjøre wow.exe. Det skal funke. Var det jeg gjorde. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Husk at det å spille fra ekstern harddisk ikke er optimalt, da farten fra harddisken og til pcen er redusert i forhold til den innebygde. (USB2) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Husk at det å spille fra ekstern harddisk ikke er optimalt, da farten fra harddisken og til pcen er redusert i forhold til den innebygde. (USB2) Indeed. Det glemte jeg å si i mitt andre inlegg. Jeg hadde 20 mindre fps når jeg kjørte fra ekstern harddisc. Så hvis laptopen din ikke er veldig rask i utgangspungtet, anbefaler jeg å avinstallere noe, for så å ha wow lokalt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Goodie, nå er spillet installert. Jeg kopierte den fra dataen til kjæresten innpå den eksterne harddisken, så til bærbaren min. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Flott at det ordnet seg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå