Wæsp Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hei, Har lastet ned pakken med sangene fra Death Magnetic av Metallica til Guitar Hero III på Ps3, men har anskaffet meg GHWT. Er det noen mulighet for å få overført disse sangene til GHWT eller må jeg kjøpe pakken på nytt igjen? EDIT: Vet ikke helt hvor denne tråden skulle hen Setter åris på kjapt svar -Fredrik Endret 23. januar 2009 av Sixpounder Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Gjorde akkurat det samme som deg. Kjøpte det til GH3, funker perfekt på GHWT De blir overført automatisk, ble det hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Hah, så det nå jeg og Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vet om det fungerer motsatt vei også? Kan jeg laste ned World Tour sanger og bruke de på Guitar Hero III? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er kun Death Magnetic-pakken som fungerer på både GH3 og GH:WT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå