fredrikoz Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) hei, jeg har et geforce 7800GS Agp, jeg har clocket det littegrann for og tyne ut litt ekstra, har brukt nyeste versjon av nvidia nTune. Problemet mitt er at hviss jeg trykker "apply" i programmet etter og juster core bus og memory bus, og restarter maskinen så går den tilbake til original-instillingene, og nei jeg har ikke slått alt på fult og lever i håpet. Jeg satt i 7 timer i natt for og finne den optimale ytelsen uten krasj og ustabilitet noen som kan hjelpe meg? Endret 23. januar 2009 av fredrikoz Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bruk Rivatuner, der kan du huke av for at den skal huske klokken etter en restart. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Eller du kan bruke nvflash og lagre instillingene i BIOS på skjermkortet. Det krever litt mer knoting, så rivatuner er nok enklere. Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ok takker for svar men kan jeg bare avinstallere ntune og instalere rivatuner da? eller må jeg ha ntune innstalert, siden det programmet "åpner" skjermkortet for clocking? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kvitt deg med ntune, bare ræl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå