ymym Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hei Skal ha stand på en messe, og trenger å skjerme meg litt. Standen er 2 x 2 meter (må altså holde meg innenfor dette), kunne derfor trenge en eller annen form skillevegg som er 2 meter bred x 1 meter dyp, og som er lett å montere/demontere. Noen som har noen ide om hvordan jeg kan lage noe slikt? Endret 23. januar 2009 av ymym Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tja, lag et enkelt rammeverk av rør etc og trekk til med et laken eller lignende? Burde fungere fett. Lenke til kommentar
ymym Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Lage et rammeverk skjønner vel jeg også, men hvordan? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Du trenger: Hammer. Spiker. Treværk. Gardin eller laken som vegg. Hvordan? Bruk hodet ditt.... Endret 23. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan? Bruk hodet ditt.... Godt du sa det, så jeg slapp.. _________ |/xxxxxxxx\| |xxxxxxxxx| |xxxxxxxxx| |xxxxxxxxx| |\xxxxxxxx/| <-- Sånn.. :!: Jeg er god på ASCII-tegninger (si fra på PM hvis dere trenger noe designet i ASCII!) _ & | = treverk xx = lerrett o.l. / & \ = Skråstøtter for å holde ting sammen. Men dette skjønte du forhåpentligvis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå