Crowley_ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Min far peller seg i ørene med bil/husnøkkelen Kan vel se på det som sånn passe ekkelt Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vet ikke helt hva trådstarter er ute etter, men for meg er det ikke så mye "tennissokker og hårete rygg" som kan gjøre en mann ekkel. Det går mer på hvordan, for meg, eldre menn noen ganger "projiserer" sin seksualitet over på meg når jeg ikke vil det, eller sender ut en slags form for.. "seksuelle vibber" som jeg ikke er spesielt mottakelig for, uavhengig av om han piller seg i nesa til han ser mannen med ljåen eller ser ut som en gresk gud. Det er vanskelig å forklare siden det er fryktelig emosjonelt (rimelig sikker på at Freud vil ha et ord med i laget også), men for meg er det en ubehagelig følelse som kan oppstå i de nevnte situasjonene. For å ta et eksempel, har det skjedd flere ganger at venner av foreldrene mine har kommet bort til meg med en smule promille og sagt ting som "JÆJÆJÆ, du har jo blitt stor jente du nå!!1!!!11 Hofter og pupper og greier!!!!!!", og da trekker jeg automatisk konklusjonen at han er ekkel fordi han durer frem over intimgrensene mine. Uten at jeg er kyskhetens vokter av den grunn Men som sagt er det vanskelig å forklare, siden det er totalt irrasjonelt og en smule kryptisk, også for meg. Veldig interessant at du sier dette. dette var noe vi i utgangspunktet ikke forventet å høre. så rett å slett så enkelt som at en mann som gir deg blikk eller "projiserer" noe seksuellt mot deg, uansett alder. vil da være litt "ekkelt" oppfatter du det som truende da en mann gjør dette? uansett alder og utseende? takk for interessant svar igjen Å så overrasket en er over at TS henger seg opp i kun det seksuelle. TS er nok en mannshatende ekstremfeminst som er på despetrat jekt etter grunner for å få bekreftet sitt hat mot menn. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Eg hvet ikke HVA det er som gjør det, men eg liker det bare ikke. Har tenkt litt over det og enten kan vi skylde på media og idolisering av en mannskropp som er glattbarbert, eller så er det ganske enkelt fordi eg ikke liker hår i maten Det er spesielt tre områder eg ikke liker hår(ellers er det ikke noe problem liksom): rygg, mage og penis. Penis kan ha litt men det skal være stusset, magen bør ikke ha noe og ryggen skal være hårfri. Men ingenting av dette gjør at personen er ekkel, eg synes bare det er ekkelt på en mannskropp. Så om du aldri stusser intime områder og har hår på ryggen så får du ikke meg til sengs for å si det slik. Nå har eg en del hår selv, så dette er noe eg er obs på på meg selv. Eg barberer hele kroppen slik at det er korte hår(eg tar ikke bort alt, bare slik at hårene er en-to cm), penis blir barbert helt eller kun litt for sjarm, magen er helt barbert, brystkasse stusset og ryggen blir vokset. Ansiktet varierer etter humør og klesstil. Blir litt usikker her. Er du mann eller kvinne? Du sier at en mann ikke får deg til sengs om han ikke er stusset og vokset, og så forstår jeg det sånn at du er mann i siste avsnitt der. Right? Er du homofil? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Jeg føler meg creepy/ekkel om jeg flørter med blikket over lengre tid uten å følge opp. Greit, det er hyggelig og koselig en stund, men etter en stund brytes plutselig en grense, og det hele føles rart og stalker-ish. Hater den følelsen, men det er vel en indikator på at jeg burde være litt raskere på avtrekkeren. Dette gjelder altså for blant annet jenter i min aldersgruppe. Endret 24. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 skitne klær? flekkete og bæsj i trynet kansje? tuller bare ;P men skitne klær :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vulgære og smakløse kommentarer. Neida. Min erfaring tilsier at man kan slippe unna med nesten hva det skal være bare man sier det på den rette måten. Det er kanskje mer korrekt å si "Vulgære og smakløse kommentarer sagt på feil måte" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) - Bleik - Feit - Hårete - Penis veldig langt under gjennomsnittet - Lys stemme - Utvaskede klær (ser skittent ut) - Ustelt hår eller mangel på hår (skinna kan funke, ettersom jeg er det selv, men skalla er blah) - Misfargede tenner - Dårlig hygiene. - Vond lukt. Endret 24. januar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 I sammenheng med et skoleprosjekt der vi bl.a. skal undersøke mannlig sexualitet, vil vi høre historier fra kvinner som har møtt på ekkle menn. Hva gjør en mann ekkel, og er det spesielle kroppsdeler du synes er ekkle?Til kontrast er vi også interessert i å høre hvilke kroppsdeler lesbiske kvinner setter pris på hos menn, og eventuellt savner hos kvinner? Eventuelle svar vil kunn bli brukt til en research fase, og naturligvis holdt fullstendig anonymt. Setter stor pris på all hjelp. Svettelukt, skitne hender, gule tenner på grunn av kaffe, snus eller røyking :S Er noen få jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg her ett perfekt eksempel på en ekkel mann, exen min. Ikke døm, det var lenge siden, jeg var ung og så han ikke for det han var. Men i dag veit jeg hvilken fyr han er. Og han er en fyr som tenker på seg som så høytidelig at han tror han selv er herskeren over alt og alle. Han bruker jenter/damer som sokker, og skifter dem ut hver natt. På tross av sitt nokså pene utsenede, er han på innsiden en sleip jævel som ikke eier noen særiøse drømmer eller tanker. Han vet hvordan han skal sette ord på ting og er veldig populær, men dette misbruker han og lager på en måte en "sjarm" som han bruker får og få akkurat hva han vil ha. Han tenker ikke på noe annet og er rett og slett en stor dust. Dessuten har han utviklet et alkoholproblem som han selv bare tror er "normalt". Det mine damer og herrer, er den ultimate ekle mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå