Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør en mann ekkel?

Anbefalte innlegg

I sammenheng med et skoleprosjekt der vi bl.a. skal undersøke mannlig sexualitet, vil vi høre historier fra kvinner som har møtt på ekkle menn. Hva gjør en mann ekkel, og er det spesielle kroppsdeler du synes er ekkle?

Til kontrast er vi også interessert i å høre hvilke kroppsdeler lesbiske kvinner setter pris på hos menn, og eventuellt savner hos kvinner?

Eventuelle svar vil kunn bli brukt til en research fase, og naturligvis holdt fullstendig anonymt.

Setter stor pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg syns er ekkelt ved en mann er når han snakker jævlig gris og det er bare helt smakløst - da mener jeg sånn dønn harrye replikker tatt rett fra en lavbudsjettspr0n. De med mye kroppshår bør passe ekstra på at svettelukta ikke er for jævlig. Fordi hår holder jævlig godt på lukta. De som ikke vasker hendene etter toalettbesøk, og generelt de som ikke skjønner hva hygiene er.

Det jeg savner hos en kvinne er ikke akkurat noe om kroppen, men det jeg savner hos en kvinne er om hun kunne kommunisere litt mer direkte som en mann gjør. Jeg greier det, så flere kvinner burde greie det også. Men likevel er det for mange som går rundt grøten og snakker i koder. Også må jeg oversette de kodene til mine stakkars kompiser med dametrøbbel.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva trådstarter er ute etter, men for meg er det ikke så mye "tennissokker og hårete rygg" som kan gjøre en mann ekkel. Det går mer på hvordan, for meg, eldre menn noen ganger "projiserer" sin seksualitet over på meg når jeg ikke vil det, eller sender ut en slags form for.. "seksuelle vibber" som jeg ikke er spesielt mottakelig for, uavhengig av om han piller seg i nesa til han ser mannen med ljåen eller ser ut som en gresk gud.

Det er vanskelig å forklare siden det er fryktelig emosjonelt (rimelig sikker på at Freud vil ha et ord med i laget også), men for meg er det en ubehagelig følelse som kan oppstå i de nevnte situasjonene. For å ta et eksempel, har det skjedd flere ganger at venner av foreldrene mine har kommet bort til meg med en smule promille og sagt ting som "JÆJÆJÆ, du har jo blitt stor jente du nå!!1!!!11 Hofter og pupper og greier!!!!!!", og da trekker jeg automatisk konklusjonen at han er ekkel fordi han durer frem over intimgrensene mine. Uten at jeg er kyskhetens vokter av den grunn ;)

Men som sagt er det vanskelig å forklare, siden det er totalt irrasjonelt og en smule kryptisk, også for meg.

Lenke til kommentar
Vulgære og smakløse kommentarer.

"ær'u gla i pølse jenta mi?"

"ikkje meir enn morra di"

you talk the talk,but do you walk the walk?

den jeg svarte med var bare et eksempel på vulgært språk,var ikke ment for deg snublefot.kun et eksempel:) derfor la jeg setningen i gåsetegn. hadde jeg ment det så hadde jeg følgelig unnlatt å ha gåsetegn.

hahahaha;)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

TS heter noe med ut av sjapet og vil vite hva som gjør en mann ekel... Har vi med en ekstremfeminist som trenger begrunnelser og unskyldninger for å feie over andre damer? "Menn er så fæle og ekle at sex med damer er eneste løsningen på tross av at jeg _egentlig_ ikke tenner på dem."?

Kukost gjør jo en mann ekkel... Men hytteost hos kjerringer er da ikke hakket bedre :cool:

Lenke til kommentar
Vulgære og smakløse kommentarer.

"ær'u gla i pølse jenta mi?"

"ikkje meir enn morra di"

you talk the talk,but do you walk the walk?

den jeg svarte med var bare et eksempel på vulgært språk,var ikke ment for deg snublefot.kun et eksempel:) derfor la jeg setningen i gåsetegn. hadde jeg ment det så hadde jeg følgelig unnlatt å ha gåsetegn.

hahahaha;)

Jeg bare tuller med deg. Kunne ikke dy meg :innocent:

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva trådstarter er ute etter, men for meg er det ikke så mye "tennissokker og hårete rygg" som kan gjøre en mann ekkel. Det går mer på hvordan, for meg, eldre menn noen ganger "projiserer" sin seksualitet over på meg når jeg ikke vil det, eller sender ut en slags form for.. "seksuelle vibber" som jeg ikke er spesielt mottakelig for, uavhengig av om han piller seg i nesa til han ser mannen med ljåen eller ser ut som en gresk gud.

Det er vanskelig å forklare siden det er fryktelig emosjonelt (rimelig sikker på at Freud vil ha et ord med i laget også), men for meg er det en ubehagelig følelse som kan oppstå i de nevnte situasjonene. For å ta et eksempel, har det skjedd flere ganger at venner av foreldrene mine har kommet bort til meg med en smule promille og sagt ting som "JÆJÆJÆ, du har jo blitt stor jente du nå!!1!!!11 Hofter og pupper og greier!!!!!!", og da trekker jeg automatisk konklusjonen at han er ekkel fordi han durer frem over intimgrensene mine. Uten at jeg er kyskhetens vokter av den grunn ;)

Men som sagt er det vanskelig å forklare, siden det er totalt irrasjonelt og en smule kryptisk, også for meg.

Veldig interessant at du sier dette. dette var noe vi i utgangspunktet ikke forventet å høre.

så rett å slett så enkelt som at en mann som gir deg blikk eller "projiserer" noe seksuellt mot deg, uansett alder. vil da være litt "ekkelt"

oppfatter du det som truende da en mann gjør dette? uansett alder og utseende?

takk for interessant svar igjen :)

Lenke til kommentar

er en ekkel mann, en som oppfører seg med stor selvtillit mot kvinner som kan oppfattes som om han har en intensjon med det, sees på som "ekkel" uansett alder og utseende, kun for kvinner som er i forhold og umotakelige for det. Eller også på single kvinner i alle aldre som ikke er bundet til noen? seksuellt sett.

Lenke til kommentar
Veldig interessant at du sier dette. dette var noe vi i utgangspunktet ikke forventet å høre.

så rett å slett så enkelt som at en mann som gir deg blikk eller "projiserer" noe seksuellt mot deg, uansett alder. vil da være litt "ekkelt"

oppfatter du det som truende da en mann gjør dette? uansett alder og utseende?

takk for interessant svar igjen :)

Haha, føler meg litt freaky. Men jeg har snakket med venninner om det også, og de skjønner hva jeg mener og kan føle det slik de og.

Desverre er det nok ikke så enkelt ;) Det er ikke uavhengig av alder for meg, som sagt gjelder det primært eldre menn (jeg er 20). Og det er ikke alltid jeg oppfatter det som ubehagelig, men jeg kan ikke helt peke på hva det er som gjør at jeg synes det er ekkelt noen ganger, og andre ganger ikke. For å forenkle det litt, så var det en over her som nevnte noe om å bli sjekket opp av gamle menn som er overbevist om at du har så sinnsyyykt lyst på dem, totalt blottet for selvinnsikt, og det er situasjoner jeg kjenner meg igjen i og kan si at ja, da synes jeg han er ekkel.

Jeg vet ikke om det er fordi jeg oppfatter det som truende. Nei, fordi jeg synes ikke det er en konkret truende situasjon som i at "herregud han kommer til å voldta meg", men ja som i at det er truende ovenfor meg og mine grenser, rent mentalt, og dermed reagerer med å stemple han som ekkel.

På en annen side klarer jeg fint å skille mellom flørtende blikk og situasjoner jeg synes er ekle, men samtidig kan et flørtende blikk være en situasjon jeg synes er ekkel (igjen gjelder dette eldre menn), noe som gjør det vanskelig å forklare for jeg kan ikke peke konkret på forskjellen, jeg bare vet når jeg oppfatter det som ubehagelig. Jeg er veldig var på meg selv, og slike oppfatninger er jo fryktelig subjektive så jeg forventer ikke at andre skal forstå det.

Når jeg tenker etter, har det vært få ganger etter fylte 16-17 at jeg har havnet i slike situasjoner jeg synes er ekle, men det har skjedd nå og da. Mulig det er hormonelt betinget ;)

Kanskje man kan si det så enkelt som "uønsket seksuell oppmerksomhet", men igjen er jo det veldig subjektivt hva folk vil definere som uønsket seksuell oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Hårete kropp, røykånde, snusleppe, fake selvtillit og uvaskede intimområder.

Jeg har en del hår på kroppen og jeg synes at det ser faktisk sexy ut, det har jeg hørt fra andre også.

Hvorfor er mann ekkel når mann har hår på kroppen? (Jeg tar det ikke personlig eller noe sånt, er bare interessert i å høre)

Lenke til kommentar

Eg hvet ikke HVA det er som gjør det, men eg liker det bare ikke. Har tenkt litt over det og enten kan vi skylde på media og idolisering av en mannskropp som er glattbarbert, eller så er det ganske enkelt fordi eg ikke liker hår i maten :)

Det er spesielt tre områder eg ikke liker hår(ellers er det ikke noe problem liksom): rygg, mage og penis. Penis kan ha litt men det skal være stusset, magen bør ikke ha noe og ryggen skal være hårfri. Men ingenting av dette gjør at personen er ekkel, eg synes bare det er ekkelt på en mannskropp. Så om du aldri stusser intime områder og har hår på ryggen så får du ikke meg til sengs for å si det slik. ;)

Nå har eg en del hår selv, så dette er noe eg er obs på på meg selv. Eg barberer hele kroppen slik at det er korte hår(eg tar ikke bort alt, bare slik at hårene er en-to cm), penis blir barbert helt eller kun litt for sjarm, magen er helt barbert, brystkasse stusset og ryggen blir vokset. Ansiktet varierer etter humør og klesstil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...