Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Hei

Når eg spiller av video klipp på pcen hører jeg så vidt hva folk sier, bakgrunnslydene som musikk og slikt er alt for høy mens stemmene er alt for lave. Det samme skjer uansett hvilket avspillingsprogram jeg bruker virker det som. Har prøvd mange forskjellige videoklipp, det samme skjer med alle.

Er det noen innstillinger som har gått gale? Fra forgje gang eg så et videoklipp på pcen frem til no har jeg innstalert disse programmene

SimCity4 Delux Edition

Haimachi

Ventrilo

MagicIso

DivX Webplayer

Var veldig irriterende, og lurte på om noen kunne hjelpe meg.

EDIT

Viser seg at det har skjedd i løpet av natten, det samme skjer når jeg ser videoklipp på youtube eller andre steder. Noe jeg gjorde i går kveld, det betyr at alle programmene som jeg har innstalert egentlig strykes, siden de er innstalert før forgje gang jeg så et videoklipp på nettet.

EDIT2

Trenger ikkje hjelp lenger. Viste seg at det var høytalerene mine. Takker for den hjelp jeg ville fått : )

Endret av FinalHorror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...