TanglewoodD Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Faktisk så er ikke det lenger lov med fotoboks-foto. Hørte på politi for 8timer siden. Fotograf i morgen, nytt pass, å politiattest, here we come. Håper jeg rekker å sende før de ansetter folk. Var jo ikke min skyld i det heletatt at jeg ikke fikk den informasjon jeg skulle ha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sier du det? Brukte slikt fotoboks-foto ifjor da jeg måtte ha passbilde til en business-tur til Tyskland..er det endret siden da? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Faktisk så er ikke det lenger lov med fotoboks-foto. Hørte på politi for 8timer siden. Ikke lov med det til pass nei. Men man må jo fortsatt ha et passbilde til selve intervjuet, og der fungerer det fint med fotoboks Lenke til kommentar
suit89 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 var på intervju lørdag. mye venting, ble helt utslitt. Men aner ikke hvordan intervjuet gikk :S var jo bare i 5 minutter eller noe. jaja, blir spennende å se hva som skjer. fint å se at så mange har skrevet her foresten Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hmm.. Da jeg var innom på politistasjonen på torsdag og skulle bestille pass, fikk jeg beskjed om å gå bort til fotoboksen som sto der for å ta bilde og levere det inn... Så i Stavanger er det ihvertfall lov! suit89: Hvem du ble intervjuet av? Og når hadde du intervjuet? Jeg fikk beskjed om å møte kl.2, men kom jo ikke inn til intervju før kl. halv 4 ca.. Det kombinert med bakrus, gjorde at jeg også ble ganske så utslitt. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Var i Disney World et par dager for to år siden, og må si at det var artig etter flere uker blant amerikanere og kunne utveksle noen norske gloser med de som jobbet i "Norge" på Epcot. Lenke til kommentar
kokkelaerling Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hei. var på intervju på lørdagen og da fikk vi beskjed om at vi fikk svar innen 3.april, dvs neste fredag. føler jo at det gikk greit men man vet jo ingenting før svaret ligger på mailen! har lest at de skal ha inn ca 150 stk, men er ikke sikker på om dette er helt riktig. kos dere i ventetiden! Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hehe før ga jeg egentlig faen i om jeg kom med eller ikke, men nå vil jeg virkelig dra dit. så kommer ikke til å kose meg i ventetiden!! Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det noen som vet hvor mange som får jobben, ut av ca hvor mange søkere? Er sannsynligheten stor for å komme med, liksom? Etter det jeg vet så får man svar om man får jobben, om man ikke får jobben, eller at man er på venteliste. De var vist i Stavanger på fredag, samt Oslo på lørdag og søndag. Tenker meg en 100 personer på hver av dagene, ergo en 300 totalt. Ut fra hva jeg hørte så var det vist 50 stillinger. 1/6 som får jobb altså. Not half-bad hvis den beregningen stemmer Insty: Jeg vet, jeg vet, men hadde et fly å rekke Når jeg var på intervju ifjord, fikk vel litt mer enn 2/3 jobb, så sjansen er ganske stor . Får nok vite om du får jobb innen et par uker Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er'e kødd?? Spurte du de?? Hvor i helvete annonserte de at det var rekruttering i stavanger da?? Hadde jeg visst det hadde jeg ikke trengt å ta turen til Oslo. Fy faen..... De har aldri intervjuer i stavanger, de var på reiselivs linja på UIS, og informerte om at disney har et sammerbeid med skolen, og elever ved den linja har muligheten til å jobbe på hotellene til disney Intervjuene er bare i oslo Lenke til kommentar
Kong-king Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Stemmer nok det ja. http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=560969 "Fredag 20. mars klokka 11 stiller Disney-folkene i Stavanger" Lenke til kommentar
englevold Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Blir bare mer og mer nervøs for vær gang jeg er inne på og leser om hvor mange som kommer over og hvor mange som ikke kommer med å alt dette Endret 26. mars 2009 av englevold Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fy fader, jeg er så misunnelig atte hjelp Håper dere får jobb hele hurven og koser dere gløgg ihjel! For det gjorde jeg! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fy fader, jeg er så misunnelig atte hjelp Håper dere får jobb hele hurven og koser dere gløgg ihjel! For det gjorde jeg! Hysj! Akkurat nå så sitter vi i spenning og venter på om vi blir tatt med eller ikke! Lenke til kommentar
suit89 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Hmm.. Da jeg var innom på politistasjonen på torsdag og skulle bestille pass, fikk jeg beskjed om å gå bort til fotoboksen som sto der for å ta bilde og levere det inn... Så i Stavanger er det ihvertfall lov! suit89: Hvem du ble intervjuet av? Og når hadde du intervjuet? Jeg fikk beskjed om å møte kl.2, men kom jo ikke inn til intervju før kl. halv 4 ca.. Det kombinert med bakrus, gjorde at jeg også ble ganske så utslitt. Ja, jeg skulle på intervju halv 3 og måtte også vente skikkelig lenge. gikk bra da. men var heelt utslitt etterpå. ble intervjuet av hun som var på en måte hoved personen, hun som hadde slekt fra norge eller noe:). Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fy fader, jeg er så misunnelig atte hjelp Håper dere får jobb hele hurven og koser dere gløgg ihjel! For det gjorde jeg! Hysj! Akkurat nå så sitter vi i spenning og venter på om vi blir tatt med eller ikke! Dere får helt sikkert Tror de fleste får den.. Aldri hørt om noen som ikke har fått den faktisk.. Hehe. Men det hender vel. Lenke til kommentar
kokkelaerling Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 BARE 5 HELE DAGER IGJEN NÅ!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lykke til folkens, søker om 2 år jeg også. Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som vet hvilken mailadresse jeg skal sende kopien av rullebladet til?? Lenke til kommentar
suit89 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Lykke til folkens, søker om 2 år jeg også. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå