JoZ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kan ikke være lenge til nå! Satser på at alle får jobb, forstatt lykke til:) Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jaa, håper vi får det alle sammen Du er heldig som vet! Lenke til kommentar
marthine93 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fikk svar i dag! 19 juni, F&B Lenke til kommentar
Freddysk8 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 fikk også svar i dag! 31 januar, merchandise Lenke til kommentar
CAMMOL Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 samme her! Merchandise 31 januar:) Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg og! F&B 31. januar! Er såå klar jeg nu Lenke til kommentar
rijm Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvor lang tid tar det før man blir servitør hvis jeg reiser vinteren 2013? Har hørt det er smartest å reise tidlig på sommeren, for da blir man fort servitør, men jeg kunne gjerne tenkt meg å jobbe et halvt år først når jeg er ferdig på VGS (går siste året på VGS nå) og tjene inn litt penger før jeg drar. Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er visstnok et nytt system som gjør det slik at man får bli servitør avhengig av hva man klarer, ikke når man kom Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Synes det nye systemet er teit;p Lenke til kommentar
Cincera92 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nytt system; etter ein har vore i seating i 30 dagar så får ein eit hefte på 40 sider om ting som man må kunne som servitør, bla; vin, frokost, lunsj, middag, drinkar osv osv osv... ein tar så ein skriftleg prøve, som ein må ha 85 % rett på for å bestå. Etter ein har bestått kan ein få culinary dato, dvs at du tilbringar ein dag på kjøkkenet og lærer korleis ein lagar dei forskjellige rettane. Same kvelden har du spiel, dvs; at du latar som ein manager er ein kunde og du forklarar hn om korleis ting i restauranten er sett opp, litt om maten osv osv osv... om du består spielet byrjar du i service training, dvs; at du får ein trainer og følgjer med han/ho når han/ho jobbar i restauranten, du får prøve å vere servitør. Etter training har du assesment, dvs; at du har fire bord i restauranten og du skal være servitøren deiers. På eitt av dei borda sit det ein manager, ein koordinator (nesten manager) og traineren din. Klarar du assesmenten din så er du i service. Trur eg. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Litt vanskeligere enn det var før ja. Er du der nede nå Cincera92? Vet du om man kommer inn i service etter når man kom, så lenge man har bestått prøvene? Lenke til kommentar
odibjo Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Når må man søke for å komme inn sommeren/høsten neste år? Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Søk før slutten av mars Neste intervju er da! Lenke til kommentar
CAMMOL Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har noen som drar 31.Januar beynt med visum, billet osv? Fikk mail den 17, der var visst også noe man skulle fylle ut.. Usikker på hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
Cincera92 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Litt vanskeligere enn det var før ja. Er du der nede nå Cincera92? Vet du om man kommer inn i service etter når man kom, så lenge man har bestått prøvene? Eg er her nede no ja. Når ein kan og har tatt og bestått den skriftlege prøva så dømmer dei litt etter når du kom og korleis recordcardet ditt ser ut, er ikkje heilt sikker. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Heisann. Har tenkt å søke nå. Men på siden står det man ikke skal legge ved en søknad(?). Kun bilde og CV. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg sendte bare CV! Fikk jobb, så regner med det holder. Lenke til kommentar
odibjo Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Noen som vet hvordan det er om man tenker å kjøpe seg bil der? -lokalt førerkort? forsikringer? generelle utgifter for bil i USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå