knottsau Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvor på nettet finner man det skjemaet man får på intervjuet for å fylle ut? Må man ha med politiattest på intervjuet, eller bare når man søker om visum? Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg trodde det var slik at Disney ikke la ut for billetter lenger jeg? Dette skjemaet der vi skal fylle ut toppen og de fra Disney eller international services skal fylle ut nederst? Det fikk i alle fall jeg på mail. Dette online skjemaet fikk vi en link til på en annen mail. Det står at vi skal ha med attesten på intervjuet, men at vi kan ettersende det dersom vi ikke får den før intervjuet Lenke til kommentar
Marjjit Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Eg måtte i alle fall betale flybilletten sjølv. Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Da var første dagen med intervjuer over da! Hvordan gikk det med dere dersom det faktisk er noen her som var der? Lenke til kommentar
Freddysk8 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 deilig å være ferdig! tror det gikk helt greit faktisk, hva med deg? Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gikk helt greit med meg også. Men er rimelig usikker på om jeg faktisk får jobb altså Lenke til kommentar
CAMMOL Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen som vet hvor mange stillinger det er denne gangen? Lenke til kommentar
JoZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tror det gikk greit ja! Noen som vet når vi får svar? Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Aner ikke hvor mange stillinger det er, men vi får svar før 3 november var det vel Lenke til kommentar
CAMMOL Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 ok:) hva ble dere spurt om på intervjuet? Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Var ganske mye egentlig, men var sånn fin flyt i det. Gikk liksom bare i hverandre. Hvorfor jeg ville jobbe i Disney, hva jeg ville videre i livet, om jeg var forberedt på å bo sammen med mange andre, også fra andre kulturer, tidligere jobb, hvorfor jeg søkte på f&b... Og litt andre småting. Også fikk jeg spørre om ting selv. Men som sagt så aner jeg virkelig ikke om det var bra eller om jeg bare følte det. Gikk ikke kjempebra. Har aldri snakket så dårlig engelsk før, men gikk ikke dårlig heller. Tenker du å søke Cammol? Lenke til kommentar
CAMMOL Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ja var på intervju i helgen, og fikk mye av de samme spørsmålene du fikk. snakket en del om tidligere jobber og litt om hvor jeg hadde reist osv. vanskelig å si hvordan da gikk:/ får håpe det er mange stillinger og at mange får mulighet til å jobbe der! Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Håper på det samme selv. Uendelig lenge til 3 november syns jeg... Lenke til kommentar
JoZ Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fikk svar i dag faktisk, og fikk jobben. Reiser den 6. Desember, spennende! Noen flere som har fått svar enda? Lenke til kommentar
marthine93 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Var du på intervju på lørdag? Jeg har ikkje fått svar enda.. kjenner jeg begynner å bli utålmodig, hehe. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det noen inntaks krav her? Studiekompetanse? Karaktersnitt? Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Shit, så fort svar! På mail da eller? Var du på intervju lørdagen eller søndagen? Gratulerer med jobb da Inntakskravene er at man må være 18 år, norsk statsborger og snakke engelsk. Det er vel det Lenke til kommentar
Bolla91 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Og JoZ, hvor skal du jobbe? Lenke til kommentar
JoZ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fikk jobb i Attractions Var på intervju på Lørdagen, og sa jeg kunne jobbe hvor som helst egentlig. Hun franske dama ringte meg bare plutselig, og sa at jeg fikk jobben og lurte på om jeg kunne reise den 6. Desember. Så det ble plutselig jul og hele pakka over dammen Lenke til kommentar
marthine93 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Gratulerer da! håper vi andre får svar nå snart også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå