Bella86 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg aner ikke.. Er det ingen du kan ringe? Hva er det for et skjema, er det noe hos ambassaden? Kan du ringe de å høre? Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er et helvetes langt skjema som man må fylle ut på internettsidene til ambassaden, med spørsmål om alt fra utdannelse og om man har vært hore, til hvilke terrorplaner man har, og hvilke land man har vært i. Gidder ikke styre mer med det mens jeg er her i Barcelona fordi internettforbindelsen er så ustabil. Får prøve å fullføre det når jeg kommer hjem, og satse på at jeg får ordna alt før 2. november... Lenke til kommentar
Lille_meh Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det ufyselig ambassadeskjemaet er noe drit. er helt teit, men skal stå ganske godt forklart hvordan du skal fylle det ut. nå husker ikke jeg hvordan jeg gjorde det, men tok meg en del tid å skjønne alt. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jau, forstår det meste der, men de gadd ikke å forklare hva passport number er for no, eller hvor jeg kan finne det... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er serienummeret som står i passet ditt. 1 Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 På nettet sto det at i engelske og andre pass som var lagd etter en eller annen standard, er passport number og pass number det samme. Stemmer det med norske pass også? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slenger inn en post her selv, for å finne tråden i mine innlegg og fordi tanken om dette har slått meg også Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmm, sorry, jeg mente passport book number. Det er noe de spør om i søknadsskjemaet. Jeg søkte på nettet på passport book number, og fant dette svaret: It depends on the country of issue and the format they have chosen. However, the ICAO standard passports (e.g. American, Canadian, British, Australian and etc.) have it on the top right corner of the data-page of the passport. Det er jo der passnr står, vil det da si at det er de samme nummerne?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmm, ring de eller send en mail og spør du. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fant du ut av det, audunk? Jeg vil tro det er passnr. Skjønner ikke helt hva annet det kan være. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg satsa på at det var det samme som passnr og skreiv det i søknaden. Var på ambassaden i går, så nå bare venter jeg i spenning på om jeg får visum eller ikke!! Skal få det tilbake i neste uke, sa fyren på ambassaden Lenke til kommentar
kenped3 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 I dag var jeg på intervju gikk ikke så bra som jeg håpet på, gikk så fort! Krysse fingrene og håper på det beste! Lenke til kommentar
Cincera92 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 I dag var jeg på intervju gikk ikke så bra som jeg håpet på, gikk så fort! Krysse fingrene og håper på det beste! Hvilke spørsmål fikk du, og hvilke spørsmål stilte du? Håper det går bra for deg da, krysser fingrene! Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 JAAAAAAA!! da er visumet i boks, så nå er det bare å vente til neste tirsdag:D:D:D Blir så DIGG å komme tilbake til usa igjen!!!! 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har loket litt i denne tråden før og må si det frister veldig å prøve dette. 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er i Orlando naa, og maa si det er veldig fint her. Kjoerte forbi The Commons i gaar, det laa overraskende naerme parkene. Og Outlet Mallen rett ved Commons er digg. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Artig, Attityd Ja det er veldig nærme parkene, type 5-10 minutter unna med bil bare. Carigutt; go for it. 1 Lenke til kommentar
Muffinsen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det noen som var på det intervjuet som var nå nylig, og som har fått svar? Er så spent på om jeg har fått jobb der eller ikke! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Artig, Attityd Ja det er veldig nærme parkene, type 5-10 minutter unna med bil bare. Carigutt; go for it. Joa har jo alt studerte et år i england (høhøøh) men merker jeg er keen på mer eventyr. Vi får se hva det blir til, virker som et greit valg om jeg eventuelt skulle ta et friår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå