Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ææ. jeg fikk jobben :D Drar 13. juli og skal jobbe i food and beverage :D Flere som har fått vite om dere har fått jobben?

Ops, kom visst to ganger. Hvordan sletter man?

AWESOME!! fikk jobben jeg oxo! avreise 21 september, i food & beverage. fy faen så jeg gleder meg!! lykke til til alle som ikke har fått svar ennå og til dem på vente liste. krysser alle fingra mine for dere. til resten,: sees i orlando!

Lenke til kommentar

Jeg fikk jobb!

Reiser ned 7.september og skal jobbe i Food and Beverage!

Jeg krysser alt jeg har for dere som ikke har fått svar ennå.

Er dt fler som skal dra 7.september?

Jeg gleder meg så sykt! :D

så kult da! reiser ned to uker etter deg. så vi sees nok sikkert på jobb hehe.

noen som vurderer å kjøpe bil der nede? har spart opp et kapital til å ha med ned, og noe extra til å kjøpe en bil. tror oppholdet er mye mer digg når man kan komme seg til og fra plasser uten å måtte være avhengig av offentlig transport.. dem sa at dem har bussa til og fra jobb og til butikkan.. men d e sykt dårlig ellers i central florida. om man skal til stranda f.eks.

jaja lykke til alle sammen. jeg er iallfall så spent jeg vipper snart av stolen min hehe

Lenke til kommentar

Jeg fikk jobb!

noen som vurderer å kjøpe bil der nede? har spart opp et kapital til å ha med ned, og noe extra til å kjøpe en bil. tror oppholdet er mye mer digg når man kan komme seg til og fra plasser uten å måtte være avhengig av offentlig transport.. dem sa at dem har bussa til og fra jobb og til butikkan.. men d e sykt dårlig ellers i central florida. om man skal til stranda f.eks.

jaja lykke til alle sammen. jeg er iallfall så spent jeg vipper snart av stolen min hehe

Skal du også jobbe i food ? =D

Jeg vurderer å kjøpe bil der også. Er visst ikke så lett å komme seg rundt med kollektivtrafikk der borte.

Lenke til kommentar

Jeg fikk jobb!

Skal du også jobbe i food ? =D

Jeg vurderer å kjøpe bil der også. Er visst ikke så lett å komme seg rundt med kollektivtrafikk der borte.

jepp skal også jobbe i food :)

jeg har sett på en del biler der nede og prisene er så absolutt overkommelige :) så det blir nok bil kjøp på meg der nede. for alle jeg kjenner derfra sier at d er veldig vansklig å komme seg rundt uten bil :) mange som leier bil der nede men jeg foretrekker å ha en selv. :) kan godt betale 1500 dollar for en bil synst jeg :)

Lenke til kommentar

Damn. Skulle egentlig reise nå på tirsdag, altså 20. april, men på grunn av forsinkelser med visumet får jeg ikke reise før 4. mai. Et par uker til med ventetid klarer jeg, men jeg begynner å bli rimelig stooka. Har noen kamerater der nede nå som trives utrolig godt. De sier at jobben er helt ok, men at alt annet rundt er helt fantastisk. Spesielt snicka (hehehe). Starter altså i F&B 4. mai. Noen andre som skal dit rundt det tider?

kjipe saker. men du er heldig som får ny avreise dato, for d er mange som ikke får d om d blir forsinkelser.

vill bare si fra til alle at når man søker om visum er d viktig at man gjør det ca 1,5 mnd før avreise. d er forskjellig hvor lang tid d tar å få igjen passet men tillat så lang tid iallfall slik at det ikke blir tull :)husk oxo at man må gi fra seg passet sitt på ambasaden så utenlands reiser i mellomtiden går ikke. og bestill time i god tid p¨å ambasaden d blir fort fult, og d blir gjerne en hel dags ventetid der.

Dem hjelper ikke til med en dritt når du først er der så pas på å ha alle papierer ta gjerne dobbel kopier, er kjipt å bli bedt om å komme tilbake pga manglende papir:) gå inn på

http://norway.usembassy.gov/ og se under non immigrant visa og Q1 visa. der står alt du trenger :)

Lenke til kommentar

Damn. Skulle egentlig reise nå på tirsdag, altså 20. april, men på grunn av forsinkelser med visumet får jeg ikke reise før 4. mai. Et par uker til med ventetid klarer jeg, men jeg begynner å bli rimelig stooka. Har noen kamerater der nede nå som trives utrolig godt. De sier at jobben er helt ok, men at alt annet rundt er helt fantastisk. Spesielt snicka (hehehe). Starter altså i F&B 4. mai. Noen andre som skal dit rundt det tider?

kjipe saker. men du er heldig som får ny avreise dato, for d er mange som ikke får d om d blir forsinkelser.

vill bare si fra til alle at når man søker om visum er d viktig at man gjør det ca 1,5 mnd før avreise. d er forskjellig hvor lang tid d tar å få igjen passet men tillat så lang tid iallfall slik at det ikke blir tull :)husk oxo at man må gi fra seg passet sitt på ambasaden så utenlands reiser i mellomtiden går ikke. og bestill time i god tid p¨å ambasaden d blir fort fult, og d blir gjerne en hel dags ventetid der.

Dem hjelper ikke til med en dritt når du først er der så pas på å ha alle papierer ta gjerne dobbel kopier, er kjipt å bli bedt om å komme tilbake pga manglende papir:) gå inn på

http://norway.usembassy.gov/ og se under non immigrant visa og Q1 visa. der står alt du trenger :)

Men jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle bestille time på ambassaden før jeg hadde fått disney pakken i posten.. Og den har jo enda ikke kommet?!! whaaat, nå stressa du meg litt :-P

Lenke til kommentar

Men jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle bestille time på ambassaden før jeg hadde fått disney pakken i posten.. Og den har jo enda ikke kommet?!! whaaat, nå stressa du meg litt :-P

når har du avreise? man får pakken mnd før avreise. d skal holde m den mnd oxo. men viktig å avtale time med d samme pakken kommer:) pleier å være fult der:) men bare slapp av. :) skal nok ordne seg :)

alle som har sendt inn vandelsattest?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...