Foie Gras Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hmmm mulig mulig det. Følte vel kanskje at det ble rushet litt jeg også, men det var jo en del de skulle gjennom da. Men jeg tviler hvertfall på at jeg får jobben. Men kan jo bare skylde meg selv for det da. Syns hun spurte overraskende lite om hva jeg var stolt av med Norge da Lenke til kommentar
viic Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 ja, det var kanskje mørk oransj. Hadde ho som ikke hadde som vinduer inn til rommet du da eller? Lenke til kommentar
kalken Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 helt sikkert, men men samme det. får bare vente å håpe på det beste Lenke til kommentar
Foie Gras Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Uten vinduer ja. Det syns jeg var veldig fint. Slapp å se de som satt utenfor og ventet... Hvor mange er det egentlig de kommer til å ansette? Fikk så svevende svar på det. Lenke til kommentar
viic Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 En jeg snakket med der inne fortalte at hun hadde hørt at 100 av 150 hadde fått jobben i fjor eller noe. Så virker jo som Disney gir jobben til mange Lenke til kommentar
Foie Gras Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Okay, for når jeg spurte svarte hun bare at de tok det de trengte, i mitt hode kunne det være alt fra 10 - 150 lissom. Men man får se da. Jeg går vel hvertfall over folk som møtte opp i gummistøvler håper jeg Lenke til kommentar
viic Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Oi, såppas ja :S Får håpe de ihvertfall trenger mange da. Så kanskje jeg har sjangs. Ja, så det jeg og. En som kom i olabukse og så jeg Lenke til kommentar
Foie Gras Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ja det var det, selvom det sto veldig spesifisert at det ikke var akseptert. Men jeg tenkte hvertfall mitt når noen kom i gummistøvler og så ut som de kom rett fra en stall eller noe Lenke til kommentar
viic Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Haha, ja. Stod jo klart og tydelig at man skulle kle seg profesjonelt. Gummistøvler passer ikke helt til intervju akkurat Lenke til kommentar
Foie Gras Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nei jeg syns ikke det faktisk. Jeg har ansatt noen mennesker, og jeg engang hadde ikke ansatt noen som hadde dukket opp i gummistøvler tror jeg, og det er for en helt annen jobb. Hvem var du av de som var der da? Lenke til kommentar
viic Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nei, ikke sant. Virker ikke så veldig seriøst når man møter opp med gummistøvler. Blir jo vanskelig å si hvem jeg var der da, var jo ikke akkurat få som gikk med skjørt og dressjakke Lenke til kommentar
Foie Gras Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 åja, du var en av de ja Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg var der på lørdag. jeg trooor det gikk bra!! Blir ihvertfall sinnsykt skuffa hvis jeg ikke får jobb..... Jeg SKAL tilbake til usa igjen! 2 uker føles leeeeenge å vente nå....... Lenke til kommentar
rosabanan Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg var der idag og følte det gikk ganske bra:) Hun som intervjuet meg het Jill tror jeg.. Hadde en veldig god tone, men det hadde vel flesteparten sikkert:) Ellers så så jeg også de med Hunter støvler, noe jeg ikke skjønner meg helt på! Jeg hadde aldri turt å møte opp med de på meg til et såpass sofistikert intervju! Selvom de koster flesk, så betyr det ikke automatisk at man kan bruke de til alt! Satser stort på at jeg snaaart er i Usa Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Lykke til alle sammen Kjip ventetid framover nå da. Lenke til kommentar
lunidesu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg var der idag og følte det gikk ganske bra:) Hun som intervjuet meg het Jill tror jeg.. Hadde en veldig god tone, men det hadde vel flesteparten sikkert:) Ellers så så jeg også de med Hunter støvler, noe jeg ikke skjønner meg helt på! Jeg hadde aldri turt å møte opp med de på meg til et såpass sofistikert intervju! Selvom de koster flesk, så betyr det ikke automatisk at man kan bruke de til alt! Satser stort på at jeg snaaart er i Usa var på intervju på lørdag jeg og.. snakka en del med jill både før og under intervjuet hu virka veldig koslig å vi hadde en flott samtale, men selv om jeg synst det, betyr ikke det at hu synst det. så jeg HÅPER som pokker på at jeg får jobben. de to ukene vi har å vente kommer til å være et rent helvete. satser på at vi ser hverandre i orlando folkens Lenke til kommentar
outchh Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Lykke til alle sammen! Håper jeg ser hele gjengen nede i Orlando!! :-) Jeg hadde Jill på telefonintervju! Veldig koslig å herlig dame synes jeg! Flirte å tulla mye iallefall! :-) Jeg fikk svar under 24 timer etter jeg hadde snakket med henne! :-D Krysser alle fingrene og tærne mine for dere alle!! Lenke til kommentar
rosabanan Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Lykke til alle sammen! Håper jeg ser hele gjengen nede i Orlando!! :-) Jeg hadde Jill på telefonintervju! Veldig koslig å herlig dame synes jeg! Flirte å tulla mye iallefall! :-) Jeg fikk svar under 24 timer etter jeg hadde snakket med henne! :-D Krysser alle fingrene og tærne mine for dere alle!! Var du ikke på intervju i Oslo?! Kun et 2 tlf intervju? Lenke til kommentar
outchh Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg var ikke på intervju i Oslo nei! Fordi jeg kan reise når som helst ville de ha telefonintervju! :-) Så jeg reiser til Orlando 8 Juni jeg! Bare 9 uker igjen til jeg drar!! Lenke til kommentar
outchh Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 1 Uke igjen til dere får svar da :-O Spent folkens? Hva har dere søkt? :-) Like spent på deres vegne vettu! Var det mange på intervju eller? Når skal dere evt. reise? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå