Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Hmmm mulig mulig det. Følte vel kanskje at det ble rushet litt jeg også, men det var jo en del de skulle gjennom da. Men jeg tviler hvertfall på at jeg får jobben. Men kan jo bare skylde meg selv for det da. Syns hun spurte overraskende lite om hva jeg var stolt av med Norge da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var der idag og følte det gikk ganske bra:) Hun som intervjuet meg het Jill tror jeg.. Hadde en veldig god tone, men det hadde vel flesteparten sikkert:)

 

Ellers så så jeg også de med Hunter støvler, noe jeg ikke skjønner meg helt på! Jeg hadde aldri turt å møte opp med de på meg til et såpass sofistikert intervju! Selvom de koster flesk, så betyr det ikke automatisk at man kan bruke de til alt!

 

Satser stort på at jeg snaaart er i Usa :D

Lenke til kommentar

Jeg var der idag og følte det gikk ganske bra:) Hun som intervjuet meg het Jill tror jeg.. Hadde en veldig god tone, men det hadde vel flesteparten sikkert:)

 

Ellers så så jeg også de med Hunter støvler, noe jeg ikke skjønner meg helt på! Jeg hadde aldri turt å møte opp med de på meg til et såpass sofistikert intervju! Selvom de koster flesk, så betyr det ikke automatisk at man kan bruke de til alt!

 

Satser stort på at jeg snaaart er i Usa :D

 

 

var på intervju på lørdag jeg og.. snakka en del med jill både før og under intervjuet :) hu virka veldig koslig å vi hadde en flott samtale, men selv om jeg synst det, betyr ikke det at hu synst det. så jeg HÅPER som pokker på at jeg får jobben. de to ukene vi har å vente kommer til å være et rent helvete.

 

satser på at vi ser hverandre i orlando folkens :)

Lenke til kommentar

Lykke til alle sammen! Håper jeg ser hele gjengen nede i Orlando!! :-)

Jeg hadde Jill på telefonintervju! Veldig koslig å herlig dame synes jeg! Flirte å tulla mye iallefall! :-)

Jeg fikk svar under 24 timer etter jeg hadde snakket med henne! :-D

Krysser alle fingrene og tærne mine for dere alle!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Lykke til alle sammen! Håper jeg ser hele gjengen nede i Orlando!! :-)

Jeg hadde Jill på telefonintervju! Veldig koslig å herlig dame synes jeg! Flirte å tulla mye iallefall! :-)

Jeg fikk svar under 24 timer etter jeg hadde snakket med henne! :-D

Krysser alle fingrene og tærne mine for dere alle!! :thumbup:

 

 

 

Var du ikke på intervju i Oslo?! Kun et 2 tlf intervju?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...