Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man velger ikke, du blir bare puttet i en leilighet. Jeg bodde i 8-manns i 10 mnd før jeg fikk flyttet til en helnorsk 4-manns. Egentlig er det ikke lov med leiligheter hvor alle er fra samme land, men det var nå sånn likevel :p Hvis du vet om en leilighet hvor det er noen som skal flytte ut og det dermed blir et ledig rom, så kan du spørre om du får lov å flytte inn dit. Det må du betale 50 dollar for, men som regel får du lov.

Lenke til kommentar

Tja.. Det var helt greit. Ikke ideelt. Men det gikk. Det spørs veldig på hva slags mennesker du bor med. Vi hadde en fransk jente som vi slet å komme overens med (har inntrykk av at franskmenn og nordmenn sleit generelt med å komme særlig godt overens) fordi hun likte ikke at vi festet og var generelt sur hele tiden. Dessuten var det en tysk jente som var litt likedan. Delte rom med en (norsk) venninne av meg som var dronning av Flickabo, og et par ganger ganger når vi virkelig ikke hadde noe sted å ha flicka spurte vi om det var greit om det var hos oss, men det var aldri greit, vi fikk mye kjeft.

Lenke til kommentar

Endeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!! Er det bare noen dager igjen til intervjuet!! :w00t:

Hvordan var det med guttene på intervjuet, kom alle sammen i dress? Den eneste dressen jeg har er sort, og det virker litt feil å komme på jobbintervju med den.....

Etter tips fra ei venninne har jeg tenkt å kjøre svart dressbukse, svarte sko, skjorte og V-neck genser(må finne noe som matcher hverandre, så vet ikke helt hvilken farge det blir enda), evt m slips. Det virker mye mer riktig enn en svart dress.... :ermm:

 

Men kommer jeg til å være den eneste som ikke har på meg dress da?

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. For en suppe det er angående min søknad. Jeg fikk jo mail i Januar om at jeg skulle ringe de osv, the usual. Så gjorde jeg det, og hun sa at siden jeg hadde vært der før så skulle de kontakte Disney angående den gamle kontrakten min (sikkert sjekke record cardet mitt, hvordan jeg var der nede osv) og til de andre som også hadde søkt for 2. gang. Det gikk rimelig lang tid, men så for ca tre uker siden begynte de andre å få svar, 2 jeg kjenner fikk komme på intervju, 2 andre jeg kjenner fikk ikke. Men ikke noe svar til meg. Ringte de torsdag for nesten 2 uker siden og purret, de sa "mail kommer om et par dager". Så ringte jeg i går, og da sa hun at jeg måtte snakke med Corinne fordi det var hun som hadde med de andregangssøkerne å gjøre, men hun var ikke på kontoret før på fredagen. Og jeg skal da evt. på intervju lørdag liksom. Så hun sa at om jeg ikke hørte noe innen fredag så måtte jeg ringe tilbake og snakke med henne. Det begynner jo å bli litt drøyt at det skal ta så lang tid. Det er jo flaks at jeg bare bor en times tid unna Oslo og faktisk er hjemme (fordi det er påskeferie) og har mulighet til å dra inn på kort varsel da. De to andre jeg kjenner er fra Nord-Norge og Trøndelag liksom, må jo bestille flybillett og hotell og hele pakka. Hvis ikke jeg hører noen ting så bare drar jeg på intervjuet på lørdag, hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...