Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt lenge igjennom dette og har omtrent lest alt som står på dette forumet om jobben! Sendte søknad, fikk fort svar og skal ringe senere idag. Er det slik at de spør noen faste spørsmål annet enn Hårfarge, Piercinger og Tattoveringer?

 

Krysser fingrene mine nå jeg altså!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt lenge igjennom dette og har omtrent lest alt som står på dette forumet om jobben! Sendte søknad, fikk fort svar og skal ringe senere idag. Er det slik at de spør noen faste spørsmål annet enn Hårfarge, Piercinger og Tattoveringer?

 

Krysser fingrene mine nå jeg altså!

 

dem spørr om du er klar for å dele rom med fremmede, og hvorfor er du stolt over å være norsk. om du kan fortelle litt om norge og hvorfor du søker på dette. og så spørr dem når du kunne tenkt deg å reise...

 

noen fler somskalpå intervju lørdag den 27mars?

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig sendt inn alle de skjemaene.. (Prøvd å sendt inn før.. ) Så ringte jeg de om de hadde motatt de.. Og det hadde de ikke.

Så hun ba meg om å sende de på nytt idag igjen. Så skulle hun fikse telefonintervju så fort som mulig.. (Allerede i morgen kanskje, eller neste uke!!)

 

Jeg kan jo reise når som helst! Jeg er så spent!!

 

Men jeg rekker jo ikke å spare så mye penger :-/

Lenke til kommentar

Jeg snakket med en fransk dame på tlf idag. Utrolig hyggelig var hun også. Skrøyt noe vanvittig av engelsken min og spurte om jeg ville komme på intervju den 28 Mars.. Så skulle hun sende mail med alt nødvendig skriv ikveld, har enda ikke mottatt noe. Kommer vel sikekrt håper jeg:)

Lenke til kommentar

har selv søkt og fikk svar etter 2 dager, snakket med en dame på tlf i dag og fikk beskjed om å komme på intervju 28 mars.

men ser fler har nevnt at man må ha med sort penn, er dette da en sort penn med sort blekk eller en sort penn med lilla/blått blekk?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt noe enda. Har snakket med par venner av meg som også har søkt for 2. gang og de har heller ikke hørt noe. Han ene ringte International Services og de fortalte at de fremdeles venter på svar fra Disney angående de gamle kontraktene våre. Skulle forhåpentligvis få svar i løpet av denne uka :) ÅÅÅÅ jeg vil så veldig!!

 

MaOp: Du får bare spørsmål om du ikke har blått/rosa hår, tattoveringer, piercinger osv. Om du synes det er greit å bo med folk fra andre land ogsånn. Ikke store greiene altså.

 

Du trenger ikke være glad i festing for å ha det gøy der nede, er jo ingen som tvinger deg til å være med på alt :) Anbefaler deg å søke i f&b der tjener du absolutt mest penger og kan reise og oppleve masse gøy. De i f&b tjener ca 300-400 dollar dagen mens de i merch/raiden tjener bare rundt 8 dollar timen. Valget er åpenbart om du vil tjene penger ;) Jeg var særdeles dårlig på å spare, kom bare hjem med 15 000 kroner (som var omtrent en ukes jobbing eller no), men det var fordi jeg ikke var i service så lenge og jeg brukte mye penger på masse greier, reise og sånn. Men de fleste kom hjem med ca 50 000+++, kjenner til og med noen som hadde 200 000 når de kom hjem. (de jobbet sykt mye på slutten da)

 

Takk for svar :) Jeg skal på intverju lørdag 27. mars.

Lenke til kommentar

har selv søkt og fikk svar etter 2 dager, snakket med en dame på tlf i dag og fikk beskjed om å komme på intervju 28 mars.

men ser fler har nevnt at man må ha med sort penn, er dette da en sort penn med sort blekk eller en sort penn med lilla/blått blekk?

 

 

Svart blekk :)

Lenke til kommentar

outchh: Har du ordentlig telefonintervju uten å skulle dra på intervjuet i Oslo, eller er det bare den telefonsamtalen som du fikk beskjed om i e-posten din?

 

 

Ordentlig telefonintervju ja, med de fra disney. Skal ikke til oslo nei.

 

I see.. De som skal på intervju 27/28 mars får svar sånn etter to uker ca tror jeg. Tipper du får svar etter et par uker du også.

 

Hvordan er livet der nede? Masse på beachen ogsånt?

Mye å gjøre på fritida?

 

Livet er rimelig chill der nede :) Har man bil er det ikke noe i veien for å være endel på stranda. Men Orlando er jo i Central Florida, så man må kjøre en times tid til feks Cocoa Beach eller Clearwater.

 

Det er masse å gjøre på fritiden.. Dra på stranda, dra rundt i Disney parkene (kommer gratis inn), dra på Universal Studios (mye morsommere enn Disney), dra på kino, shoppe, skytebane, dra rundt i Old Town og se på alt rart som finnes der nede, henge ved bassenget (de arrangerer poolparties også), trene i treningsrommet, spille tennis på tennisbanen osv.

Lenke til kommentar

Det er en bane mellom Commons og Patterson Court/Chatham Square som jeg vet noen av gutta pleide å spille på :) Tror det var mål der. Mener de hadde en liten turnering en gang også, altså at en gjeng norske gutter spilte mot italienske, tyske osv. det ble et lite VM, hehe.

 

Aner ikke hvordan det er med amerikansk fotball.. Tipper det meste er skolelag egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...